نقاشی ساختمان در شهریار

گالری عکس نقاشی ساختمان در شهریار

گالری عکس نقاشی ساختمان در شهریار

 

  اطلاعاتی در رابطه رنگ اپوکسی

 

رنگ اپوکسی محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمیدی می باشد که بعلت ویسکوزیته پایین این محصول می توان از آن به عنوان رنگ نهایی در سیستمهای دارای پرایمر با لایه میانی و یا بدون لایه های زیرین و مستقیما بر روی سطح استفاده نمود.

رنگ اپوکسیرا میتوان بعنوان بهترین جایگزین پوششهای محافظتی جهت جاهایی که نیاز به مقاومت ویژه در برابر عوامل جوی،سایش و اصطکاک،عوامل شیمیایی و .. دارند استفاده کرد.

 

موارد مصرف  جهت پوشش بر روی کلیه سطوح بتنی، چوبی، فلزی،سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط،فونداسیون سازه ها، اتاقهای تاسیسات و موتورخانه ها، زیرزمینهای مرطوب و همه جاهایی که نیاز به یک پوشش با مقاوت بالا و دوام طولانی مدت دارند.

مزایا  رنگ اپوکسی  مناسب کار بر روی کلیه سطوح فلزی ،چوبی و سیمانی داخلی و خارجی می با شد. این رنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی،خراش ،سایش،رطوبت و مواد شیمیایی متوسط دارد.

 

رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامـلا“ قابل شستشـو است و به علـت داشتن خاصیت انعـطاف پذیـری در مقابل تغییر شکلهای سطحی سازه مقاومت نموده و مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه دارد.به علاوه زیر سازی را در مقابل نفوذ آب و رطوبت محافظت کرده و هرگز پوسته نمی شود.

سطح فیلم نهایی رنگ اپوکسی EC-1 شفاف و درخشان بوده و علاوه بر مزایای فوق از زیبایی خاصی برخورداراست.

نقاشی ساختمان در کرج
نقاشی ساختمان در کرج

نسبت اختلاط (وزنی)  رزین: 110 هاردنر: 10

 

روش و میزان مصرف  آمــاده ســازی سطـح کـــار:

 

سطح زیر کار باید کاملا“ خشک و عاری از هر گونه آلودگی ،چربی و گرد و غبار باشد. سند بلاست کردن سطح قبل از اعمال لایه رنگ اپوکسی توصیه می شود.حتما قبل از اعمال پوشش گرد و غبار ناشی از سند بلاست زدوده شود.

در مورد سطوح فلزی از آنجا که پس از سندبلاست شدن به سرعت زنگ زده و خورده می شوند بهتر است که بلا فاصله پس از سندبلاست شدن توسط رنگ اپوکسی رنگ آمیزی شوند.

 

آمــاده ســازی مـــواد:

 

دو جزء رنگ اپوکسی را با نسبت اختلاط پیشنهاد شده در یک ظرف ریخته و بوسیله یک همزن با دور پایین (حداکثر 200 دور در دقیقه) به مدت 1 الی 2 دقیقه هم زده تا مخلوط شوند.رنگ حاصل را بوسیله یک پیستوله با نازل مناسب میتوان روی سطح اعمال کرد.در شرایط خاص می توان از قلم مو استفاده کرد.

 

میزان مصرف بستگی به سطح زیرکار داشته ولی به طور متوسط gr/m² 80 است.

 

توجه داشته باشید  – دمای مناسب برای کار با رنگ اپوکسی بین 15 درجه سانتی گراد الی 35 درجه سانتی گراد و زمان مصرف رنگ آماده شده یک ساعت می باشد.

– در هر مرحله فقط مقداری از مواد آماده شود که پیش از سر آمدن عمر مصرف بتوان استفاد نمود .

– بین دو لایه رنگ آمیزی حداقل 6 ساعت فاصله باید باشد .

 

,رومالین ساختمان,

نقاشی ساختمان بلکا پتینه رومالین,

رومالین,

رومالین بلکا,

رنگ رومالین,رومالین – نما,رنگهای رومالین,ابزار رومالین,رومالین الیافی,عکس رومالین,پوشش رومالین,

فروشندگان رومالین,

– وسایل کار را پس از پایان عملیات رنگ آمیزی با حلال مناسب شستشو دهید .

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *