نقاشی ساختمان تهران

رنگ نمای ساختمان در شهریار

رنگ نمای ساختمان در شهریار

  آشنایی با مولتی کالر در نقاشی ساختمان

مولتی‌کالر رنگی است که پس از اجرا، چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده می‌شود. در واقع یک رنگ زمینه بوده و چند رنگ دیگر به صورت رگه‌های مختلف است.

نقاشی ساختمان تهران
نقاشی ساختمان تهران

رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است.

فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از 40 ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.

قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است.

رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن، کنتیکس و ….است.

بافت ویژه این رنگ و مات و کم‌جلا بودن آن، مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می‌کند.

از آن جایی که ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمی‌کند، برای محیط‌های پرترافیک و یا پر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسیار مناسب است.

در صورت آسیب‌دیدگی به سادگی با حداقل مواد و به بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

از آنجایی‌ که رنگ‌های مولتی‌کالر برخلاف رنگ‌های موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ‌گونه حلال و ترکیبات نفتی مرسوم ندارد، بدون بو بوده و در مکان‌هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت وجود ندارد، نظیر منازل، ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل‌ها و … به‌راحتی قابل اجرا می‌باشد.

موارد زیر از جمله ویژگی‌های این رنگ ا‌ست:

اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ

توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار

مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.

قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو

بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگ‌های مولتی‌کالر با ایجاد سطحی با دوام و استثنایی درمقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن، خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ روی سطح، بسیار مقاوم است.

ضد باکتری: به علت مواد تشکیل‌دهنده این رنگ، زمینه مناسب برای رشد باکتری‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، کپک‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمی‌باشد. به عبارتی این رنگ‌ها خاصیت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.

امکان پوشش‌دهی بر روی سطوحی که دور از دسترس هستند از جمله لوله‌ها و رادیاتورها.

کم‌بو یا بی‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت کوتاهی بو در محیط باقی نمی‌ماند.

ضربه‌پذیر و مقاوم در برابرتغییر حجم سطوح یا قالب‌هاست. به علت کشش سطحی بالا در مقابل تغییر حجم سطح زیرین و ترک‌های مویی مقاومت می‌نماید.

در مدت کوتاهی خشک می‌شود. بر روی سطوح گچی و سیمانی در کمتر از یک ساعت و پس از گذشت سه روز کاملا خشک ‌شده و پس از آن قابل شستشو است.

به طور کلی می‌توان گفت به دلیل قابلیت پوشش‌دهی و چسبندگی فوق‌العاده از آن جهت اهمیت دارد که در مکان‌ها و فضاهای مختلف از قبیل:

– منازل مسکونی،

– لوازم منزل مانند کابینت‌ها، تختخواب‌ها، میز، سطوح دکوراتیو

– مکان‌های پر تردد مانند پاگردها، پلکان‌ها، پارکینگ‌ها،

– مکان‌های عمومی از جمله بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌های فرودگاه‌، آمفی‌تئاتر، مترو، استودیوهای ضبط و پخش موسیقی، سینماها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، مطب‌های

پزشکی و سالن‌های کامپیوتر قابل استفاده است.

 

 

ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان,نمونه سوالات نقاشی ساختمان در شهریاردر

,ترمیم ترکها در نقاشی ساختمان,کتابی در مورد نقاشی ساختمان

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *