نقاشی ساختمان در شهریار

لیست قیمت نقاشی ساختمان در شهریار

لیست قیمت نقاشی ساختمان در شهریار

 

آموزش نصب و اجرای بلکا – پتینه :

اجرای این پوشش برخلاف ظاهر ساده آن به مهارت زیادی نیاز دارد تا علاوه بر ایجاد یک پوشش کامل بر روی دیوار ٬ با استفاده از مقدار مناسب مواد اولیه بلکا ضخامت لایه روی دیوار در حد استاندارد  0.5mm – 1.5mm  باشد . این پوشش به راحتی بر روی سطوح گچ و خاک ٬ انواع سیمان سیاه و سفید ٬ رنگ پلاستیک ( در این صورت باید فبل از اجرای بلکا سطح دیوار آستری از رنگ روغنی زده شود )  ٬ رنگ روغنی و … قابل اجرا می باشد . در مواردی که دیوار کثیف بوده و یا دوده زیادی روی آن قرار گرفته ابتدا لازم است تا حد امکان دیوار تمیز شود .

جهت اجرای بلکا ابتدا لازم است مقدار مورد نیاز از پودر بلکا را از کیسه خارج و در یک تشت مناسب بریزید . سپس 3 تا 5 برابر وزن پودر ( بسته به پوشش دیوار ) آب به آن اضافه نموده آنرا حدود 10 دقیقه خوب ورز دهید . در این مرحله لازم است خمیر حاصل را 30 دقیقه به حال خود رها کرده در نهایت مجددا ورز دهید و بر روی سطوح توسط ماله مخصوص اجرا نمایید .

 

مراحل آماده سازی و نصب بلکا

 

ترمیم لایه آسیب دیده بلکا :

 

جهت ترمیم نقاط آسیب دیده ابتدا مواد اولیه بلکا را با حدود سه تا پنج برابر آب مخلوط و خمیر حاصل را به مدت ده دقیقه خوب ورز دهید سپس با خیس نمودن حدود 10 سانتی متر از اطراف نقطه آسیب دیده از پوشش بلکا توسط آبپاش و گذشت 10 دقیقه  از آن توسط پشت قاشق خمیر را بر روی محل مورد نظر قرار داده و صاف نمایید .

 

مدت زمان خشک شدن لایه بلکا :

 

زمان لازم جهت خشک شدن بلکا به دما و شرایط محیط و همچنین جنس دیوار وابسته می باشد . اما بطور معمول در دما و رطوبت نرمال اتاق در صورتی که دیوار گچ و خاک باشد به دلیل جذب سریعتر آب ٬ پس از 24 ساعت و در سایر موارد نهایتا در عرض 72 ساعت ٬ بلکا کاملا خشک خواهد شد .

 

اجرای پوشش سلولزی بلکا بر روی سطوح مختلف :

 

از آنجا که خمیر بلکا توسط آب ایجاد می شود می تواند مواد قابل حل در آب موجود در زير سازی را حل كند تا جایی که این مواد در طول مدت خشک شدن به درون بلكا نفوذ کرده به ايجاد طبله و تغيير رنگ در پوشش بلكا منجر شود .

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در شهریار
  • سطح آهن سیاه : از آنجا که آهن سیاه به سرعت زنگ می زند اکیدا توصیه می شود قبل از اجرای بلکا سطح آن با رنگ روغنی پوشش داده شود .

  • آهن گالوانیزه – شیشه – آلومینیوم : در صورتی که سطح این مواد چرب نباشد محدودیتی جهت اجرای بلکا وجود نخواهد داشت البته جهت سهولت در اجرا می توانید خمیر بلکا را کمی سفت تر انتخاب نمایید .

  • گچ نرمه – گچ سفید – سیمان نرم : گچ نرمه یا گچ سفید مناسبترین سطوح جهت اجرای بلکا بوده و محدودیتی در اجرای این پوشش وجود نخواهد داشت .

  • چوب و نئوپان : قبل از اجرای بلکا بر روی چوب و نئوپان لازم است ابتدا سطح آنها با تترونیوم رزین آغشته و سپس خشک شود این موضوع در مورد نئوپان که دارای شبکه فشرده ای نیست اهمیت بالاتری خواهد داشت .

  • سطوح گچ و خاک : تنها مشکل این سطوح خالی بودن دور دربها و پنجره ها و همچنین شمشه گیری نشدن نبش و کنج ها می باشد که برای اجرای پوشش بلکا و رسیدن به بالاترین کیفیت و زیبایی لازم است این نواقص جبران شوند .

  • کنیتکس آبی ( پلاستیک ) – رولکس : این پوشش ها معمولا چسبندگی مناسبی به سطح زیرین خود ندارند و همچنین حلال آنها آب می باشد لذا با اجرای بلکا بر روی آنها تمام سطح یکجا کنده خواهد شد لذا توصیه می شود قبل از اجرای بلکا حتما سطح این پوشش ها به تترونیوم رزین کاملا آغشته شود و یا در صورت امکان تمامی سطوح سست از روی دیوار کنده شوند .

  • کنیتکس روغنی – رنگ روغنی : اجرای بلکا بر روی این سطوح در صورتی که دارای پوسیدگی نباشند به سهولت امکانپذیر خواهد بود .

  • سیمان زبر : تنها مشکل پیش رو در اجرای بلکا بر روی سطوح سیمانی زبر وجود سطح متخلخل و نا تراز آن می باشد که موجب می شود در هر متر مربع مواد اولیه بیشتری مصرف شود .

اجرای بلکا – نحوه اجرای بلکا – پوشش سلولزی بلکا – قیمت بلکا – بلکا کیمیا دکور – ترمیم بلکا – نصب بلکا

نمونه رنگ و طرح پوششهای سلولزی – بلکا – پتینهنمونه رنگ و طرح پوششهای سلولزی – بلکا ابریشمیپوشش های سلولزی – بلکا پتینه رومالین روپادگالری پوشش های سلولزی – بلکانحوه تولید بلکا – پوشش های سلولزی پتینه کاری – آنتیک کاری دیوار و سقف

نصاب بلکا در شهریار,بلکا در شهریار اراک,بلکا در شهریار ساده,مدلهای بلکا در شهریار,بلکا در شهریار همدان,بلکا در شهریار همدان,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *