رنگ نقاشی ساختمان

رنگ نقاشی ساختمان

رنگ نقاشی ساختمان- رنگهای جدید ساختمان شهریار و کرجی, بهترین رنگ ساختمان شهریار و کرج, انواع رنگ آمیزی ساختمان شهریار و کرج, رنگ آمیزی ساختمان شهریار و کرج, نقاشي خانه, نقاشی ساختمان شهریار و کرج تهران, نقاشی رنگ روغن ساختمان شهریار و کرج, تصاویر نقاشی ساختمان شهریار و کرج, رنگ پلی کالر, قیمت رنگ مولتی کالر,

برای شروع هر کاری باید نکاتی را مد نظر داشت در شروع اجرای نقاشی ساختمان نیز باید به نکاتی توجه نمود

1-      در صورتی که محل مورد نظر دارای اسباب و اثاثیه می باشد باید این لوازم در محلی مناسب گردآوری شده و روی آنها یک کاور پلاستیکی کشید . این از وظایف نقاش می باشد .

 رنگ نقاشی ساختمان

2-      در صورتی که دیوار از قرنیزهای زیبا برخوردار است که قصد رنگ نکردن آن را ندارید باید بر روی آنها چسب زده شود . این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

3-      در صورتی که سطح کف ارزشمند می باشد مثل پارکت ، لمینت و سنگ های گران قیمت باید به اندازه پنجاه سانتیمتر از دیوارها سطوح کف را با چسب نواری و روزنامه ماسک نمود و علاوه بر این برای تمام سطوح از کاور پلاستیکی استفاده کرد و برای پایه نردبان ها از پارچه استفاده شود تا موجب صدمه به پوشش کف نشود این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

 رنگ نقاشی ساختمان

4-      درب ها و پنجره های که از رنگ چوب برخوردار هستند بایستی توسط روزنامه ماسک شوند این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

نقاش ساختمان در شهریار
نقاش ساختمان در شهریار

5-      کلیه کلید ها و پریزهای برق بایستی از دیوار جدا شوند و در پایان کار پس از شستشو نصب گردند این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

6-      کلیه لوازم غیر قابل جابجایی ارزشمند بایستی با روزنامه ماسک شوند . مانند سرویس های فرنگی ، وان حمام ، آیینه ها، کابینت ، سینک و … این کار نیز از وظایف نقاش می باشد .

 رنگ نقاشی ساختمان

7-      افراد دارای آسم و آلرژی بایستی محیط کار را ترک کنند و چند روز پس از پایان کار حق بازگشت خواهند داشت و در صورت حضور حتما بایستی از ماسک پرستاری استفاده نمایند .

8-      کلیه ترک های دیوار ها سقف ها بایستی باز شوند و با گچ زنده و بتونه کنافی پر شوند . افراد سود جو این ترک ها را با سنباده خالی و یا گچ کشته و لایه ای نازک از بتونه بدون باز کردن موقتا محو می کنند و پس از مدتی کوتاه دوباره باز می شوند . جهت مطالع بیشتر راجع به ترک به لینک ذیل مراجعه کنید .

 رنگ نقاشی ساختمان

راه مقابله با ترک دیوار و سقف

9-      در یک کار درجه یک بایستی دو تا سه مرتبه بتونه کاری و سنباده اجرا شود و از رنگ های با کیفیت خوب استفاده شود .

10-  در صورت اجرای نقاشی ساختمان بر روی سطح گچی بایستی از روغن الیف نیز استفاده شود عدم استفاده از روغن الیف موجب پوسته شدن رنگ پس از چند سال می شود افراد سود جو بجای روغن الیف از ترکیب آب با سیریش استفاده می کنند .

11-  در رنگ زدن بایستی از قلمو و قلطک های مناسب استفاده شود تا جا ماندن رد قلمو خط و خش جلوگیری شود .

12-  زمان اجرای کار بایستی معقول باشد زمان کم و خیلی زیلد حاکی از ناشایستگی استادکار و خوب نبودن کار اجرا شده دارد .

13-  رنگ های مورد استفاده بایستی از بهترین مارکها باشد . از پلمپ بودن درب رنگها اطمینان حاصل کنید متاسفانه مشاهده شده برخی افراد رنگ های متفرقه را در قوطی رنگ های خوبی چون هادی رنگ و سحر می ریزند و مورد استفاده قرار می دهند .

خوب برخی از تفاوت های نقاشی ساختمان درجه یک و بزن برو مشخص گردید و باید گفت هیچ ارزانی بی دلیل نیست و کار خوب قیمتی خوب خواهد داشت .

جهت مشاوره و کسب هرگونه اطلاعات با ما تماس حاصل نماید

 

نقاشی ساختمان شهریار در رباط کریم,نقاشی ساختمان شهریاری در شهریار,

نقاشی ساختمان شهریار در چهار راه مخابرات,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *