نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی پارکینگ ساختمان سقف و دیوار

نقاشی پارکینگ ساختمان سقف و دیوار

 نقاشی پارکینگ ساختمان سقف و دیوار- نقاشی خونه, نقاشي ساختمان شهریار و کرج مولتي كالر, نقاشي منزل, بهترین رنگ برای ساختمان شهریار و کرج, انواع رنگهای مولتی کالر, رنگ مولتی کالر, رنگ پلاستیک, رنگ داخلی ساختمان شهریار و کرج, رنگ و نقاشی ساختمان شهریار و کرج, قیمت رنگ بلکا, قیمت رنگ ساختمان شهریار و کرج, 

     برچسب دکوراتیو چیست؟

برچسب دکوراتیو لایه نازکی از پی وی سی پشت چسبدار هست که به آسانی و تنها در 20دقیقه دکوراسیون منزل یا محل کار شما را دگرگون میکند. این محصولات قابل شستشو هستند و در صورت تمایل برای برداشتن آن آسیبی به سطح زیرین وارد نمی کند. در طرح ها ،رنگ و ابعاد متنوع موجود است و قابلیت همگون شدن با دکور شما را دارد. ما مفتخریم  طرح شما را هرچه باشد از جمله آرم شرکت، وکتور، عکس چهره و هر تصویر و طرح دیگری را در ابعاد مورد نظر شما اجرا نماییم.

 نقاشی پارکینگ ساختمان سقف و دیوار

استیکر های دکوراتیو قابل اجرا بر روی چرم و برچسب های برجسته و بافت دار می باشد. برای اجرا روی جنس های چرم و جیر بسته به نوع طرح قیمت حدوداً نیم برابر به قیمت اصلی طرح اضافه می شود. کل طرح های موجود از جنس چرم و جیر موجود است. جنس جیر فقط در رنگ های قهوه ای و مشکی در حال حاضر موجود است.

 نقاشی پارکینگ ساختمان سقف و دیوار

موارد قابل استفاده :

دیوار، اشیا (کمد، کابینت، میز، تخت، و…) شیشه، سقف، کف، اتوموبیل و هر سطح صاف دیگر.

طول عمر:

 نقاشی پارکینگ ساختمان سقف و دیوار

بالای 3 سال، البته در صورتی که سطح زیرین مشکلی از قبیل رطوبت و زنگ زدگی و فرسودگی نداشته باشد حتی بیشتر از 5 سال هم خواهد ماند.

نقاش ساختمان در شهریار
نقاش ساختمان در شهریار

سؤالات متداول:

 نقاشی پارکینگ ساختمان سقف و دیوار

                                                   جنس پی وی سی چیست؟

پی وی سی از خانواده ی پلیمر و پلاستیک است که به اختصار گاهی آن را وینیل هم می نامند. پی وی سی به اشکال مختلفی مورد استفاده دارد. از جمله لمینیت کف، بعضی پنجره های دو جداره، لوله های آب، کارت های ویزیت و … . اما این پی وی سی که استیکر ها از آن تولید می شوند به شکل لا یه ی نازکی است که هم به شکل مات و هم براق وجود دارد. مدل های مات این محصول پس از چسباندن همانند نقاشی و یا طرح چاپ شده جلوه دارد.

cropped-14965882825226295080-e1464746002919-1.jpg

– آیا برچسب های دکوراتیو قابل جابجایی هستند؟

درصورتی که با دقت از سطح کنده شوند قابل استفاده ی مجدد هستند.

– آیا بر روی دیوار های از جنس بلکا و کنیتکس می چسبد؟

در اغلب موارد جنس ساده ی استیکر ها چسبیده که اگر نمونه اولیه نچسبید می توانید از جنس قویتر استیکرها استفاده کنید که به ازای هر متر طرح مورد نظر 10000 تومان به قیمت اصلی اضافه می شود.

 نقاشی پارکینگ ساختمان سقف و دیوار

– آیا استیکر ها را خودمان می توانیم بچسبانیم؟

تجربه ثابت کرده که چسباندن استیکر های دکومل برای مشتری ها کار سختی نبوده و با استفاده از راهنمای دکومل به سادگی امکانپذیر است.اما در صورت نیاز ما افرادی جهت نصب ارسال خواهیم نمود.

– آیا ساعت های دکوراتیو کار می کنند؟

بله، همه ی ساعت های دکوراتیو دکومل همانند دیگر ساعت های دیواری کار میکنند و دارای موتور هستند.

– آیا استیکر های دکوراتیو قابل شستشو هستند؟

بله استیکر ها 100% قابل شستشو هستند. حتی برای دیزاین کف سرویس بهداشتی و حمام هم می توانید از استیکر های دکوراتیو دکومل استفاده نمایید.

جنس رنگ دیوارها چه باید باشد که استیکر را بتوان روی آن چسباند؟

رنگ روغن و آکرلیک که اطمینان کامل از خشک بودن آن داشته باشیم. حتی روی سطوح گچی و رنگ پلاستیک هم قابلیت چسباندن هست.

 در ضمن بر چسب دکوراتیو دارای طرحهایی برای اتاق کودکان هم است.

بدون بو سريع و قابل شستشو ,پلاستيك,بتونه,سمباده  کاری,فضای داخلی خانه,ه رنگ کردن اتاق‌ها,رنگ قرمز,روانشناسی رنگ‌های مختلف,اجرا مولتی کالر,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *