نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران فرق رنگ روغنی با اکرولیک, قلم نقاشی ساختمان شهریار, انواع نقاشی ساختمان شهریار, سوالات در مورد نقاشی ساختمان شهریار,بلکا

برخی از روان شناسان عقیده دارند که رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است می تواند گویای خصوصیات اخلاقی  و روان شناسی وی باشد . ببینین برای شما هم صدق می کنه یا نه…!!!

 نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

———————————————————————————————————

نقاش ساختمان در شهریار
نقاش ساختمان در شهریار

 نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

رنگ قرمز

این رنگ مظهر شدت وزیاده روی است که گاهی درجهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق ، تنفر،فداکاری،خشونت ، خون و آتش است. کسی که به این رنگ علاقه دارد هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد. این گونه اشخاص تند وسرکش و درعین حال فعال وشجاع و کمی عجول هستند . احتمال شکست  به خصوص در عشق برای آنها فراوان است. قضاوتهای عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران اغلب سبب ازبین رفتن دوستیهایشان می شود ، با آنکه در عشق کاملا فداکارند اما اگر روزی حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفکر و جویا شدن علت می جنگند. . دو عیب بزرگ خودپرستی و عدم کنترل درنفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است . به طور کلی دوستداران این رنگ دارای خصوصیات متضادی هستند.

 نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

رنگ صورتی

این رنگ در واقع همان قرمز است که کمرنگ شده باشد. اگر به این رنگ علاقه دارید تمام صفات رنگ قرمز را کمی ملایمتر دارا می باشید. با گذشت هستید و در عشق تندی نشان نمی دهید ، دیگران را خوب درک می کنید و با اطرافیان خود به ملایمت ولطف رفتار می کنید و به دلیل نشاط وشادابیتان مورد علاقه اطرافیان خود هستید . شما شکستها ، خشونتها و دشواریهای زندگی را تحمل می کنید وبا مشکلات فراوان مواجه اید

 نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

رنگ آبی

دوستداران این رنگ می توانند هوس واحساسات وهیجانات خود را کنترل کنند . ظاهر آرام شما دیگران را وادار می کند که به شما احترام بگذارند و دوست دارید پیوسته مورد احترام دیگران باشید . درخرید و پوشش لباس قناعت می کنید. حماقت وعدم فهم دیگران شما را کسل می کند و کسانی که از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند شما را ناراحت می کنند. کارهای خود را از روی نظم وترتیب انجام می دهید . از خصوصیات مهم شما پشتکار شمااست.

رنگ ارغوانی

دوستداران این رنگ پیوسته مجذوب  زیباییها و ظرافت ها می شوند و مغرور و اجتماعی اند . معاشرت با این دسته لذتبخش است .به امور معنوی بیشتر می پردازند

رنگ قهوه ای

 نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

شما باثبات و مقدس ، شاعرپیشه وکمی فیلسوف مآب هستید. به ندرت تغییر عقیده می دهید و با آنکه کمتر تصمیم می گیرید اما آن را به مورد عمل می گذارید . شما کاملا در نگهداری پول و اسرار دیگران قابل اعتماد هستید . میل دارید پیوسته در عالم خودتان باشید و گاهی اوقات با اطرافیان خود با خشونت رفتار می کنید . در عشق هرگز بدبین و تند نیستید.

رنگ خاکستری

این رنگ مظهر چشم پوشی از خوشی های دنیا است. شما در زندگی احساس رضایت می کنید. این رنگ رنگ عقلا است و جوانانی که به رنگ اظهار علاقه می کنند خود را هم طراز اشخاص کهنسال می دانند و در زندگی احساس بی نیازی میکنند . در عشق بر افراد مسن تر از خود تمایل دارند و اغلب کسانی که از نظر فکر وعقیده به آنه برتری دارند خیلی آسان طرف توجهشان قرار خواهند گرفت .

 نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

رنگ نارنجی

این افراد متکی به نفس نیستند . اجتماعی و خوش خلقند و با مردم خوب رفتار می کنند . نفوذ درا ینگونه افراد مشکل است و کسی که آنها را دوست بدارد می تواند به آسانی با او ازدواج کند . هوسباز نیستند و اگر با کسی دوستی کند صداقت وفداکاری داند.

رنگ سبز

زندگی با شما آسان است و نقطه اشتراک فراوانی با افراد علاقه مند به رنگ نارنجی دارید. روابط شما بر پایه اصول و قرارداد است . دوست ندارید در زندگیتان حوادثی به وقوع بپیوندد اما کنجکاوانه به ماجراهای زندگی دیگران توجه دارید.

رنگ فیروزه ای

دوستداران این رنگ اسرار آمیز و احساساتی اند و کارهای شخصی خود را به خوبی اداره می کنند . پشتکار دارند و با ثباتند و به نصایح دیگران در مورد کارهای خود کمتر توجه دارند .

رنگ سیاه

این رنگ نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است. شما به شخصیت اطرافیان خود احترام می گذارید و برای آنکه دیگران را با ارزش و برجسته نشان دهید از هیچ گونه کمکی دریغ نمی کنید و هرگز خود را به دیگران تحمیل نمی کنید . همچنین عقائد دیگران را به آسانی می پذیرید.

نقاشی روی سیمان شهریار اندیشه تهران

فرق رنگ روغنی با اکرولیک,قلم نقاشی ساختمان شهریار,انواع نقاشی ساختمان شهریار,سوالات در مورد نقاشی ساختمان شهریار,روش تمییز کردن دیوار,شست شوی دیوار,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *