نقاشی ساختمان در شهریار

نمونه مدل نقاشي ساختمان

نمونه مدل نقاشي ساختمان

 رنگ آمیزی ساختمان, رنگ ساختمان, نقاشی ساختمان|قیمت|رنگ آمیزی خانه, قيمت نقاشي ساختمان, نقاشی ساختمان درسراسر ایران, خدمات نقاشی ساختمان, نقاشی ساختمان تهران, نقاشی ساختمان مدرن, نقاش ساختمان, نقاشی خانه, نقاشی ساختمان و دکوراسیون منزل در کرج-, اجرای نقاشی ساختمان,

دنياي هنر رنگ و نقاشي

 نمونه مدل نقاشي ساختمان

همه چيز در مورد رنگ سبز

هيچ رنگي در القاي آرامش ، لطافت و سرزندگي به پاي رنگ سبز نمي رسند. سبز رنگ رويش و اميد است. هر جا سبز هست ، زندگي نيز هست. رنگ سبز رنگ مياني در طيف رنگ هفتگانه مي باشد. از اين رو سبز رنگ هماهنگي و هارموني است. سبز ديد انسان را تنظيم مي كند و نگاه او را در مسيري صحيح هدايت مي نماند. سبز همچنين سبب آرامش اعصاب، عضلات، و ذهن مي گردد از اين رو اكثر هنرمندان تئاتر و مجريان برنامه هاي زنده قبل از ورود به استوديو و صحنه تئاتر دقايفي را در يك اتاق سبز رنگ سپري مي كنند. سبز خاصيت شفابخش نيز دارد. تحقيقات نشان مي دهد بيماراني كه در فضاهاي سبز تحت درمان قرار گرفته اند بسيار سريعتر دوره درمان را مي گذراند و به بهبودي مي رسند.

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در شهریار

از سوي ديگر سبز رنگ خوش بيني و اميد به آينده نيز مي باشد. به عنوان مثال زمانيكه پل “بلك” در يكي از شهرهاي لندن افتتاح شد ابتدا به رنگ سياه بود. در طول آن زمان بسياري از افراد آن شهر روي آن پل اقدام به خود كشي نمودند. پس از مدتي تصيم گرفته شد تا رنگ پل به رنگ سبز تغيير يابد. پس از اين اقدام مشاهده شد تعداد خودكشي ها به 1?3 كاهش يافت . بنابر عقايد باستاني و كهن سبز رنگ خداوند و رنگ عشق ابدي مي باشد. سبز رنگ جواني و طراوت ، رنگ طبيعت است. سبز در هر كجا مي تواند كاربرد دارشته باشد، زيرا سبز رنگ تناسب و هارموني است. سبز بين ذهن و جسم هماهنگي ايجاد مي كند. حس آسايش را در محيط خلق مي كند و سبب شفاهيت ذهن مي گردد . سبز در تفكرات مذهبي بعنوان يك سنبل قوي و قدرت مند مي باشد و از اين لحاظ جبنه جهاني دارد . سبز رنگ مقدسي است به همين دليل است كه در اكثر مساجد رنگ غالب رنگ سبز مي باشد. از نظر علم انرژي شناسي نيز رنگ سبز رنگ رويش و زندگي دوباره مي باشد.رنگ سبز در ميان چاكراه هاي انرژي ، در چاكراه قلب قرار دارد. از آنجايي كه رنگ سبز رنگ تناسب و عشق است ، جايگاه آن در قلب انسان مي باشد . جايي كه افكار ، روح و جسم آدمي در آنجا با هم در تماسند وجود رنگ سبز در محيط اطراف شما به معني آرامش ، صلح و راحتي در كنار شماست و اگر مي خواهيد ذهن شفاف و هدفمند داشته باشيد بيشتر از سبز استفاده نمائيد.

رنگ سبز در خانه

سبز باشيد! سبز رنگي است كه در همه جاي خانه به زيبايي مي نشيند . فرقي نمي كند كه تمام ديوارها را سبز كنيد يا تنها گلداني از يك گياه سبز رنگ در گوشه اتاق قرار دهيد. سبز به هر مقدار كه در محيط به كار برده شود قادر است زندگي و روشنايي را به آن فضا ببخشد . براي حفظ آرامش و هماهنگي ( تناسب ) در اتاق خواب از سبز ملايم استفاده كنيد ( مثلاً سبز سيب و يا سبز پسته اي ) سبز تيره روي يك ديوار مي تواند احساس شفافيت و وسعت را القا كند. اما اگر از سبز تيره خيلي زياد و يكدست در يك فضا استفاده شود ممكن است سبب ايجاد افسردگي گردد! بنابراين بهتر است آن را با سفيد كنار هم قرار دهيد. براي مثال يك ديوار را سبز تيره و ديوارهاي ديگر را با سفيد رنگ آميزي نمائيد. و از كوسن هاي قرمز و گل دار نيز در اتاق زياد استفاده كنيد.

سرويس بهداشتي مكاني است كه مي بايست آنجا آرامش از دست رفته خود را باز يابيم و به سكوت و تعادل برسيم . سبز – آبي (يا همان سبز مايل به آبي) رنگي بسيار مناسب براي سرويس هاي بهداشتي مي باشد كه حس آسايش و تناسب را براي آنجا به ارمغان مي آورد . حسن هاي ديگر رنگ سبز اين است كه باعث مي شود فضاهاي كوچك مثل سرويس هاي بهداشتي و سيع تر به نطر برسد. سبز به شدت تسكين دهنده و ضد خستگي است. از اين رو رنگي بسيار مناسب براي اتاق كار مي باشد. در اتاق كار سبز كمك مي كند تنش ها و خستگي ها تسكين يابد، آرامش در فضا حكم فرما شود و قدرت تصميم گيري و خلاقيت بالا رود . سبز همچنين براي راهروهاي داخل خانه و هال مناسب است. از سوي ديگر وجود مقداري رنگ سبز زيتوني در قسمت ورودي خانه به معني استقبال با آغوش باز است. رنگ سبز زندگي را آسان مي كند و براي اتاق نشيمن نيز يكي از بهترين گزينه هاست . چنانچه از عناصر طبيعي مثل سنگ ها ، مبلمان چرمي و كوسن هاي پشمي نيز در كنار رنگ سبز در اتاق نشيمن استفاده شود بهترين شكل ممكن را ايجاد كرده ايد.

سبز در هارموني

نقاشی ساختمان در کرج
نقاشی ساختمان در کرج

فقط كافيست به طبيعت بنگريد،‌به آساني در مي يابيد سبز چه زيبا و آسان كنار رنگ هاي مكمل خود و هم چنين در كنار طيف هاي مختلف خود مي نشيند. ما قبلاً نيز در مورد هم نشيني رنگ هاي سبز ، نارنجي و قهوه‌اي در فصل پاييز صحبت كرده بوديم ! اين سه رنگ بسيار زيبا و هنرمندانه كنار هم مي نشينند و تصويري زيبا را خلق مي كنند. رنگ سبز در كنار آبي يا زرد نيز تركيبي چشم نواز را خلق مي كند كه بهتر است سبز چمني و سبز خردلي با آبي فيروزه اي كنار هم قرار بگيرند تا تركيبي زيباتر خلق شود . اگر تمايل داريد تركيبي  سرد از رنگ سبز بوجود آوريد توصيه مي كنيم سبز بسيار ملايم را در كنار سفيد بكار ببريد. اما اگر قصد داريد تركيبي گرم از رنگ سبز خلق كنيد، بهتر است از طيف هاي تيره رنگ سبز در كنار رنگ قرمز ، قهوه‌اي و طلائي استفاده نمائيد. هم چنين اگر شما از طرفدارن رنگ هاي روشن و شاد هستيد به شما توصيه مي كنيم رنگ سبز ليمويي را با نارنجي و بنفش كنار هم قرار دهيد تا تركيبي شاد و دوست داشتني برايتان بوجود آيد

کادر نقاشی ساختمان در شهریار,سوال نقاشی ساختمان در شهریار,کتاب نقاشی ساختمان در شهریار,نقاشی داخل ساختمان در شهریار,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *