روانشناسی رنگ ساختمان

بهترین رنگ ساختمان در شهریار2

بهترین رنگ ساختمان در شهریار2

دنياي هنر رنگ و نقاشي

 

قدرت رنگ در دكوراسيون

رنگ زرد:

ويژگي:درخشندگي,حس خوش بيني و دلگرمي. رنگ زرد باعث بهبود فعاليت هاي ذهني و بيشتر شدن اشتها نيز مي شود .

كاربرد: در آشپزخانه, اتاق كارو اتاق نشيمن هم چنين به ندرت و بصورت خيلي ناچيز در اتاق خواب بزرگسال مي توان از رنگ زرو استفاده كرد اما استفاده از اين رنگ در اتاق نوزادان توصيه نمي شود.

 

رنگ نارنجي:

ويژگي: رنگيست بسيار گرم, محرك و شادي آور كه گرمابخش محيط مي باشد. كاربرد:در ورودي و راهروها, اتاق غذاخوري و اتاق نشيمن. رنگ نارنجي رنگي محرك است بنابراين مي‌توان از آن به مقدار كم و بصورت ملايم در اتاق خواب و اتاق كار نيز استقاده نمود.

رنگ قرمز:

ويژگي: قرمز رنگ عشق,تحرك و انرژي است. قرمز ضربان قلب را افزايش مي‌دهد و باعث نشاط و سرزندگي مي‌شود. كابرد: در اتاق غذاخوري,آشپزخانه, راهروها و اتاق بازي كودكان. از آنجا كه قرمز ميزان ضربان قلب را افزايش مي‌دهد توصيه مي‌شود از اين رنگ بصورت محتاطانه در اتاق خواب و اتاق كار استفاده شود.

رنگ صورتي:

ويژگي: رنگ آرامش,احساس قوت قلب و لطلفت است. صورتي رنگي است كه احساس آرامش و تكامل را القا مي‌كند. كاربرد:در اتاق خواب,اتاق كودك, اتاق نشيمن,سرويس هاي بهداشتي و هال . صورتي تا حدودي باعث كم شدن اشتها مي گردد بنابراين استفاده از آن در آشپزخانه و اتاق نشيمن توصيه نمي شود.

روانشناسی رنگ ساختمان
روانشناسی رنگ ساختمان

رنگ بنفش تيره:

ويژگي: رنگي الهام بخش و موقر است حي هدف مندي و انگيزه را در فرد القا مي‌كند. كاربرد: در اتاق خواب و اتاق نشيمن. هم چنين از طيف ملايم آن مثلا بنفش ياسي نيز براي اتاق نشيمن ,اتاق خواب و سرويس هاي بهداشتي مناسب مي‌باشد.

رنگ آبي:

ويژگي:رنگ آرامش,التيام و رهاييست. آبي يك محبوبيت جهاني دارد كه همواره در همه جا سمبل رفع تنش و خستگي است و باعث ارتقاي روابط مي‌گردد. كاربرد:در اتاق كار و اتاق مطالعه, سرويس بهداشتي , اتاق نشيمن و اتاق خواب. آبي رنگ آرامش است بنابراين از آن بصورت هوشمندانه و بسيار كم در هال و آشپزخانه و جاهايي كه در آن فعاليت‌هايي صورت مي‌گيرد استفاده كنيد.

رنگ سبز:

ويژگي: رنگ سبز رنگ آرامش و نشاط است هم‎‌چنين سبز رنگ هماهنگي و عدالت است. كاربرد:اين رنگ در اكثر فضاها قابل استفاده است و چون رنگ هماهنگي است مي توان آن را با رنگ هاي ديگر تركيب كرد.

رنگ قهوه اي:

ويژگي: رنگ راحتي و رنگ طبيعت است. با اينكه رنگ قهوه‌اي جزو رنگ هاي اصلي چرخه رنگ نيست اما داراي قدرت فوق العاده اي مي‌باشد.كاربرد: در بسياري از اتاق ها  مخصوصا در اثاثيه و مبلمان .

رنگهای رومالین,ابزار رومالین,رومالین الیافی,عکس رومالین,پوشش رومالین,فروشندگان رومالین,خرید رومالین,رومالین و بلکا

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *