نقاشی ساختمان در پاسداران

نقاشی ساختمان گلستان

نقاشی ساختمان گلستان

 

خراب کردن هزینه ها برای رنگ آمدن یک خانه
طبق گفته استیو اسکوداک، مدیر اجرایی PDCA، هزینه های نقاشی خانه متفاوت است، بسته به اینکه “چه موادی را پوشش می دهید، چه محصولی را استفاده می کنید و چه بخشی از کشور شما در آن زندگی می کنید، متفاوت است”.

اکثر هزینه ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

هزینه های نیروی کار
بزرگترین هزینه کار است. بیشتر وقت نقاش صرف آماده سازی سطح می شود، به طوری که رنگ به خوبی برطرف می شود و شغل می گذرد. بزرگترین پس انداز بالقوه شما از کنترل یا کاهش چگونگی وقت یک هنرمند حرفه ای برای تمیز کردن، پچ کردن، صیقل دادن، سرامیک کردن و نقاشی کردن است.

“من گران هستم؛ نقاشی ارزان است، “اشاره به بران بانکروفت، مالک نقاشی بانکروفت، یک شرکت خانواده 100 ساله در منطقه آن آربور، میشیگان.

هزینه رنگ و مواد
رنگ بعدی بزرگترین هزینه شما خواهد بود، در هر نقطه از 20 دلار به 70 دلار و یا بیشتر در هر گالن، بسته به شاین، درجه انتخابی و هر ویژگی خاص. بعضی از رنگها، به عنوان مثال، مقاوم به قالب هستند. دیگران بوی می دهند و یا نیاز به پوشش کمتری دارند. برخی از آنها گارانتی مادام العمر دارند. با این حال رنگ با ضمانت ممكن است ارزش قیمت بالاتری نداشته باشد. در گزارش های مصرف کننده، تقریبا 9 سال سایش، تنها چند رنگ و لکه های بیرونی با ضمانت های طول عمر به خوبی انجام می شود. اما “شما رشد رنگ خسته را پیش از اینکه یک رنگ با کیفیت خوب از بین برود، خسته می کنید”.

نقاشی ساختمان در شهر ری
نقاشی ساختمان در شهر ری

نقاش شما احتمالا توصیه می کند رنگ او یا او را می داند و اعتماد. Bankroft ترجیح می دهد یک رنگ اکریلیک درجه یک برای اکثر کاربردها. او می گوید، این سطح را می گیرد، به خوبی پوشیده می شود و قیمت مناسب است. او اضافه می کند: “اگر شما گاراژ خود را نقاشی کنید یا زیرزمین را بچرخانید، می توانید از درجه پایین بروید.”

نقاشی ساختمان در ولیعصر
نقاشی ساختمان در ولیعصر

مایک فریمن، مدیر کل نقاشی با کیفیت مایک در آلبوکرک، نیومکزیکو، از رنگ های پررنگ استفاده می کند. او گفت: “ما به طور مرتب 50 دلار برای یک گالن صرف رنگ رنگ بیرونی می کنیم، زیرا می دانم که رنگ می تواند کسی را 10، 12، 15 سال به طول انجامد تا زمانی که سطوح درست را آماده کنیم.”

سایر مواد – از جمله بین، نوار، برس، غلطک و سایر تجهیزات و لوازم – در یک پیشنهاد گنجانده می شود، اما به طور معمول به صورت جداگانه به وسیله هزینه های شکسته نمی شوند.

نقاشی ساختمان گلستان، مولتی کالر معایب, مزایا و معایب مولتی کالر, مزايا و معايب بلكا زدن ديوار, نمونه کار بلکا, نقاشی ساختمانی, نمونه رنگ ساختمانی, نمونه کار های نقاشی ساختمان, تیرگی و روشنی, ترکیب رنگها در نقاشی ساختمان, ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان, آموزش نقاشي ساختمان,

نقاشی ساختمان در پاسداران
نقاشی ساختمان در پاسداران

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *