نقاشی ساختمان ونک

تبلیغات نقاشی ساختمان

تبلیغات نقاشی ساختمان،,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ پلاستیک,آکرولیک

تبلیغات نقاشی ساختمان

تبلیغات نقاشی ساختمان،,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ پلاستیک,آکرولیک

راهنمایی های متنوعی وجود دارد که در هنگام نقاشی در اطراف خانه مفید هستند، بعضی وقت شما را صرفه جویی می کنند و دیگران فقط کار نقاشی خود را راحت تر می کنند.

 

نقاشی خانه بیرونی
قبل از شروع به نقاشی مطمئن شوید که رنگ شما به طور کامل هم زده شده است و اگر شما دو یا چند قلع داشته باشید، ابتدا مطمئن شوید که آنها را با هم ترکیب می کنید. هنگامی که رنگ رنگ می شود، یک قلم می تواند رنگ کمی بیشتر یا کمتر و دیگری (این اتفاق می افتد)، این رنگ کمی تغییر می کند. اگر یک ظرف بزرگتر بیاورید و ابتدا با هم مخلوط کنید، تضمین می کنید که یک رنگ یکنواخت داشته باشید.

همیشه یک نقاشی به اندازه کافی برای به پایان رساندن یک منطقه خریداری کنید، این ممکن است به نظر نرسد اما بسیار ناامید کننده است اگر شما نیاز به رنگ بیشتری داشته باشید و رنگ کمی متفاوت است، اغلب تفاوت رنگ تا زمانی که رنگ خشک نیست، قابل توجه نیست. اگر اتفاق می افتد که خودتان را در موقعیتی قرار دهید که در آن فکر نمی کنید رنگ به اندازه کافی برای پایان دادن به یک اتاق یا بیرون خانه خود داشته باشید، یک راه حل وجود دارد.

وقتی یک اتاق را نقاشی کنید، فقط 3 دیوار را رنگ بزنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا شما می توانید اتاق را به اتمام برسانید یا نه با رنگی که از آن گذشتید. حداقل اگر شما نیاز به رنگ بیشتری داشته باشید و رنگ کمی متفاوت است، اگر یک دیوار کامل انجام شود متوجه خواهید شد، حتی ممکن است تصمیمی بگیرید که آن را به جای یک دیوار مشخص کنید. برای دیوارهای بیرونی، فرآیند همان است، مطمئن شوید که دیوار را با رنگی که دارید دارید کامل کنید و دیوار دیگری را شروع نکنید تا رنگ آن به اندازه کافی نباشد. یک نکته مهم این است که برخی از رنگ ها را از هر دسته رنگی برای لمس استفاده کنید.

نقاشی ساختمان در ولیعصر
نقاشی ساختمان در ولیعصر

همیشه با مناطق مدیریتی کار کنید، اگر سعی می کنید بیش از حد در یک زمان انجام دهید، آن را می توانید غافلگیر کنید و شما ممکن است احساس کنید که هیچ وقت جایی برای شما وجود ندارد. طرح نقاشی خود را در نقاط کوچکی شکستن و به اهداف واقع بینانه خود برساند، این به شما یک حس موفقیت می بخشد و امیدوارم انگیزه شما را حفظ کند.

 

هنگام استفاده از یک برس جدید مطمئن شوید که آن را در آب (در صورت استفاده از رنگ های آب بر روی) شستشو دهید (یا در صورت استفاده از رنگ های روغن بر روی آن) قبل از شروع به استفاده از آن. اگر از یک رنگ قلموی خشک استفاده می کنید، در قلم مو خشک می شود و باعث می شود که قلم مو سفت شود.

نقاش ساختمان کرج
نقاش ساختمان کرج

اگر در روزهای گرم تا گرم رنگ آمیزی کنید توصیه می شود که هر چند ساعت یا حتی هر ساعت را با توجه به گرما بشویید. رنگ شروع به خشک شدن در خارج از قلم مو می کند و قلم مو را به سختی کار می کند.

 

در حالی که شما مشغول کار هستید و به دلایلی نیاز دارید کمی کوتاه بمانید تا بتوانید قلموی خود را در آب بگذارید و ظرف مخصوص خود را با یک چاشنی پوشانده و هوا را حفظ کنید. ممکن است پوشش گلدان نقاشی خود را با قلم مو در آن بپوشانید، اما این بستگی به اینکه چه مدت شما قصد دارید دور از آن باشید.

نقاشی ساختمان ونک
نقاشی ساختمان ونک

در طول بازه زمانی، ایده خوبی است که گلدان های رنگی و سینی های غلتکی خود را با یک ورق یا ورق پوشش دهیم، در حالی که در استفاده نمی شود، آن را از بین می برد.

 

غلطک ها باید زمانی که مورد نیاز است آورده شوند و در صورت امکان به طور مداوم برای جلوگیری از دور شدن و سخت شدن استفاده شوند. غلطک ها به راحتی به عنوان برس شستشو نمی شوند، بنابراین هنگام استفاده از آنها، مراقبت کمی نیاز است.

 

هنگام استفاده از یک غلتک اطمینان حاصل کنید که ابتدا آن را تمیز کنید مانند یک قلم مو رنگی، اما اطمینان حاصل کنید که غلطک را چرخانده تا آب را همانطور که می توانید از آن خارج کنید حذف کنید. دلیل دیگری برای انجام این کار این است که یک غلتک جدید یا قدیمی می تواند خاک را در آن داشته باشد، بنابراین ابتدا شستشو داده می شود که هر خاکی را که ممکن است در آن برداشته شود را حذف کنید.

 

 

نقاشی ساختمان در ولیعصر
نقاشی ساختمان در ولیعصر

اگر در خارج از خانه کار می کنید در حوض آب و هوای سایه دار خانه کار کنید، به یاد داشته باشید که چه چیزی در صبح ساقه است در بعد از ظهر در نور مستقیم خورشید وجود دارد. بنابراین برنامه روز خود را، اطمینان حاصل کنید که شما همیشه در سایه کار می کنند. در طول آب و هوای سرد شما تقریبا می توانید مخالف مستقیم، بسته به اینکه چقدر سرد شما ممکن است نیاز به نور مستقیم خورشید برای کمک به رنگ خشک، نیاز دارید.

تبلیغات نقاشی ساختمان،,اکیپ,تعمیرات,تغییرات,ساختمانی,تعمیرات و تغییرات ساختمانی,نقاشی,بازسازی,رنگ آمیزی,رنگ روغنی,رنگ پلاستیک,آکرولیک

در شرایط سردتر سعی نکنید رنگ را خیلی دیر در بعد از ظهر بگذارید زیرا ممکن است خشک نشود. بعضی از کارهای آمادگی خود را برای اواخر بعد از ظهر بخرید، به این ترتیب شما هنوز هم می توانید یک روز کامل داشته باشید و وقت خود را صرف نکنید.

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *