نقاشی ساختمان در بنفشه کرج

نقاشی ساختمان در بنفشه کرج

 

پیمانکار نقاشی تجاری متوسط ​​شما نیست

نقاشی ساختمانی فقط یک پیمانکار نقاشی نیست ، ما تجربه متفاوتی را ارائه می دهیم. برای پروژه نقاشی تجاری بعدی خود ، برای ارائه نیازهای خود ، روشی متفاوت با یک شرکت تجاری نقاشی انتخاب کنید. برای بیش از 20 سال ، نقاشی ساختمانی نتایج قابل پیش بینی را برای مشتریان تجاری نقاشی در سراسر کشور ارائه داده است.

 

نقاشی ساختمان در بنفشه کرج

خواه به دنبال راه حل های نقاشی داخلی یا خارجی باشید ، تیم متخصص و فصلی ما تجربه و دانش خوبی را برای انجام صحیح کار دارند. امروز با تیم ما تماس بگیرید تا یک پیشنهاد رایگان برای پروژه آینده خود ترتیب دهید – و خودتان ببینید که چگونه نقاشی ساختمانی می تواند نتایج قابل پیش بینی را برای نیازهای نقاشی تجاری شما ارائه دهد.

 

 

 

نقاشی ساختمان در بنفشه کرج

خدمات نقاشی تجاری

ما تعداد بیشماری پروژه نقاشی تجاری و خارجی را در صنایع مختلف در شهرهای سراسر ایالات متحده تحویل داده ایم. برخی از صنایع اصلی که در خدمت آنها هستیم عبارتند از:

 اجرای نقاشی ساختمان در شهریار و کرج

هتل ها و استراحتگاه ها

تجهیزات ذخیره سازی

آپارتمانها

انبارهای صنعتی

 

خدمات نقاشی تجاری

 

در حالی که ما به ارتباط پروژه و نتایج قابل پیش بینی خود افتخار می کنیم ، خدمات نقاشی تجاری ما فراتر از سطح است. برخی از خدمات داخلی و خارجی نقاشی تجاری ما شامل موارد زیر است:

 

 

شستشوی فشار

با استفاده از مقادیر مختلف فشار کم ، اطمینان حاصل کنیم که ملک شما بدون آسیب دیدگی تمیز می شود. ما از انواع پاک کننده ها و مواد پاک کننده چربی مورد تایید صنعت برای کمک به تمیز کردن ، کمک به از بین بردن لکه های سخت یا تجمع مواد شیمیایی استفاده می کنیم.

 

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در شهریار

آماده سازی سطح

نقاشی ساختمان در بنفشه کرج

رنگ ما فقط به همان خوبی است که از بین می رود. به همین دلیل آماده سازی سطح پایه و اساس یک پروژه خوب نقاشی است. تیم ما از سه قانون آماده سازی سطح استفاده می کند: تمیز ، کسل کننده و خشک – این کلمات چیزی است که هر پیمانکار باید طبق آن زندگی کند و تیم ما آنها را از ذهن می داند. قبل از استفاده از هر نوع رنگ مطمئن شوید که سطح سطح زمین از هرگونه آلودگی یا آوار پاک شده باشد. سطح باید مات باشد ، به این معنی که آن را سنباده زده یا مقدار زیادی براقیت ندارد. تیم ما هرگونه احتیاط را انجام می دهد تا طبق قوانین بازی کند و در صورت پیش بینی باران ، شروع روز کاری ما را به تأخیر بیندازد. نیازی به گفتن نیست که هر سطح قبل از رنگ آمیزی باید خشک باشد.

 

نقاشی ساختمان در پاسداران
نقاشی ساختمان در پاسداران

نقاشی ساختمان داخلی و خارجی

پوشش مناسب رنگ و نوع مناسب رنگ همیشه ساده ترین چیز برای تشخیص چشم غیر آموزش دیده در طول یک پروژه رنگ نیست. به همین دلیل است که تیم ما با شناخته شده ترین و معتبرترین تامین کننده های رنگ در صنعت مانند شروین ویلیامز ، استو ، بهر ، PPG و بنیامین مور همکاری می کند تا چند مورد را نام برد. این تولیدکنندگان با تیم های میدانی ما ارتباط برقرار می کنند تا اطمینان حاصل شود که ما رنگ را در رابطه با انتظارات یا مشخصات مواد استفاده می کنیم. یکی دیگر از مواردی که می تواند در پوشش مناسب تأثیر بگذارد این است که بدانید کدام نوع رنگ برای مشاغل داخلی یا خارجی بهترین است و روش های مناسب استفاده. تیم ما تجربه این را دارد که بداند چه زمانی یک لایه به پوشش دوم احتیاج دارد یا اینکه یک دوربر گردن ساده چه کاری انجام می دهد.

 

 نقاشی ساختمان در بنفشه کرج

گزینه های نقاشی کم بو و غیر 

ما سهم عادلانه خود را از پروژه های داخلی انجام می دهیم بنابراین استفاده از بوی کم و رنگ غیر VOC یک روش معمول است. نقاشی ساختمانی بی بو به این معنی است که رنگی است که هیچ ترکیب آلی فرار ندارد. این نوع محصولات ، که تأمین کنندگان رنگ ما حمل می کنند ، به طور کلی برای استفاده در محیط داخلی ایمن تر هستند و به طور کلی از گاز خارج نمی شوند.

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *