نقاشی ساختمان در شهریار

اجرای کناف در شهرستان-استان-کرج تهران

اجرای کناف در شهرستان-استان-کرج تهران

 

در اجرای کناف هر نقاش بر اساس روش و شیو خود عمل میکند و اینکار مهمترین قسمت رنگ امیزی است که باعث رعایت کردن نکات مهم در بهبود کار میشود در ضمن شما مشتری عزیز میتوانید متوجه درست کار کردن نقاش شوید.در اغاز کازر باید بگویم که اجرای کناف یک کار پر زحمت و بسیار دقیقی میباشد البته در مقابل پنجره و سقف های گچی و در و ….. پس اطمینان داشته باشید که نقاشانی که قیمت پایینی نسبت به نقاشان دیگران میدهند یا کم حوصله اند و یا کار مناسبی  ندارند نمیتوانند کار را خوب رنگ امیزی کنند. در ذهن داشته باشید که اختلاف قیمت ها در برابر هزینه های شما برای تزیینات کم است ودر اخر اگر همه کار را فاکتور ندهید کار به پایان نمیرسد.

اجرای کناف در شهرستان-استان-کرج تهران

رنگ امیزی کناف:

روشی که خود شرکت کناف بر روی ان تاکید کرده است اینکه بعداز 2ساعت بتونه درز گیری همه جای سطح ها ماستیک شود .لایه ای نازک از بتونه بر روی همه سطح ها کشیده میشود پس از ان کار استر شده و لکه گیری شود و رنگه امیزی نهایی انجام میشود این روش باعث میشود سیقلی بودن کار صاف میشود بعداز تمام شدن نوبت به ماستیک میرسد که برای منفره های بسیار کوچک کاغذ برروی کناف پوشانده میشود و سطح کار ما صاف میشود این کار بسیار وقت گیر است و قیمت رنگ امیزی رابالا میبرد و در ضمن سطح هایی که مسطح زیاد دارند عقلانی بنظر نمیرسند و سومین نکته این است که عدم دسترسی به این کناف به بتونه های ماستیک کناف ایران است اما در کاشان وجود ندارد .

در روش دوم همیشه دودست بتونه درز های سطح را به خوبی میپوشاند ولی با این تفاوت که دست دوم کار را با دقت فراوان و کیفیت بیشتری میزنند و به صورت پهن تر و قطور تر انجام میدهند و سپس با سمباده بر روی سطح مورد نظر استر مطلوب میزنند و دقت داشته باشید که سطحی که بتونه کاری شده باشد به راحتی ساییده میشود و سمباد خور خوبی دارد بعداز استر کردن مواردی چون خط خش هایی بر روی سطح مشاهده کردید ان را با بتونه پلاستیک بر طرف کنید و و سطح کار را زیر پوشش نهایی میبرند ان روش برای سطح های صاف و بدون قوس بتونه های مکرر برای گرد کردن انها نیاز نیست .معمولا بعداز تمام شدن کار ما بیشتر دوست داریم وقتی سطح مورد نظر را بتونه گرفتیم به حالت پوست تخم مرغی داشته باشد که در این روش با غلتک کاری سطح را درست میکنیم.

..

اجرای کناف در شهرستان-استان-کرج تهران

نقاشی کناف :

 برخی از نقاشان بعداز کشیدن دو دست بتونه میگویند باید کل کار با ماستیک روغنی  بمالند بتونه با کناف سازگاری ندارد و نکته بعدی این است که علت ضخامت بسیار کم ان در حد یک دهم میلیمتر است و مشکلات را بطور کلیحل نمیکند و در نظر داشته باشید که ضخامت بیشتر ان باعث ترک های ریز بر روی سطح میشود پس در کل این روش مطلوبی نمیباشد. البته بعضی دیگر هم هستند که مانند روش دوم میمالند و این بتونه از خود کناف است وبایکدیگر سازگاری خوبی با سطح دارد و علت عدم ان استفاده از بعضی نقاشان استفاده از قیمت ان است که در مقابل مقایسه با بتونه پلاستیک بیشتر است و و برخی دیگر اشنایی لازم را ندارند. ولی قدرت بسیار بالایی در مقابل پلاستیک دارد و کار های قوس تا 3الی 5 سانتی متر میتوان از ان استفاده کرد و کار را بصورت کامل لکه گیری کرد.

باتوجه به مطالب های بالا شما خودتان میتوانید ارزیابی کنید که چگونه نقاشی و چگونه کاری را از ان تحویل بگیرید واز خسارت های غیر قابل جبران در انجام کار جلو گیری کنید.

که بیشتر خسارت های نقاشی ساختمان غیر قابل جبران است.

روانشناسی رنگ ساختمان
روانشناسی رنگ ساختمان

کنیتکس اکرولیک روغنی ونمای داخلی و بیرونی ساختمان:

مشخصات فنی انواع کنیتکس و اکرولیک روغنی و رنگ نمای ساختمان

ترکیبات:اکسید تیتان……..اکسید زنگ …….کربنات کلسیم …و…..

کنیتکس های اکرولیک محافظ و پوشش خوبی برای نمای خارج و داخلی ساختمان میباشد و مقاومت و استحکام ان رنگ کنیتکس اکرولیک روغنی بهترین و با کیفیت ترین و به عنوان پوشش و نمای مناسب ساختمان در اکثر جهان معرفی نموده اند. کنیتکس رو غنی اکرولیک به خاطر ترکیبات شیمیایی مخصوص ان واترپروف بوده است و در مقابل عوامل جوی کاملا مقاوم میباشد. همچنین کنیتکسهای اکرولیک و به علت سبک بودن و وزن مخصوص ان بر روی ساختمان بار کمتری را وارد میکند بر روی سیمان ….گچ….چوب …. اهن…جداول های خیابان ها و سازه های یونولیتی به راحتی قابل اجرا میباشد.

 

نقاشی ساختمان در شهریار,بلکا در شهریار,خدمات ساختمان در شهریار,اجرای نقاشی ساختمان در شهریار,کنیتکس در شهریار,نقاشی ساختمان در استان شهریار,خدمات ساختمان در استان شهریار,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *