نقاشی ساختمان در پاسداران

نقاشی ساختمان قلی پور_کرج_اندیشه

نقاشی ساختمان قلی پور_کرج_اندیشه،نقاشی ساختمان در کرج, نقاشی ساختمان کرج خانه کرج, نقاشی ساختمان کرج, معلم نقاشی در کرج, استخدام مربی نقاشی در کرج, نقاشی در ساختمان, ارائه خدمات نقاشی مولتی کالر در کرج, نقاشی ساختمان در پرند, نقاشی ساختمان در مشهد, نقاشی ساختمان در تهران, آموزش نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان قلی پور_کرج_اندیشه

برای دستیابی به این دو روش وجود دارد. برای یک نگاه بافت، رنگ لعاب در یک کت نور بر روی basecoat و ضربه زدن خود در آن را با یک اسفنج خشک یا تا کنون چندان کمی مرطوب به حذف رنگ بیش از حد.

به طور تصادفی به یک پایان منحصر بفرد بپردازید اما همانطور که قبلا بود، اجازه ندهید که اسفنج با رنگ بسیار سنگین شود.

برای پاک کردن بیش از اندازه از پارچه و پاک کردن بر روی یک پارچه استفاده کنید و وقتی که دیگر کار نمی کند، اسفنج تمیز را عوض کنید.

اسفنج طبیعی و اثر رنگ فلزی
با استفاده از اسفنج طبیعی و رنگ فلزی برای ایجاد یک بافت نرم و منتشر شده روی دیوار – حسن نیت ارائه میدهد از Pinterest

روش دوم این است که در عوض کمی رنگ لعاب خود را به یک سینی رنگی یا سطل برش بمالید و تنها سطح یک اسفنج خشک را در رنگ بگذارید.

بعد، رنگ بیش از حد را بشویید و اسفنج را به دیوار بمالید، به طرز محسوسی به صورت تصادفی به آن بپردازید تا از ایجاد یک الگوی تکراری جلوگیری کنید.

این روش یک ترم نرم تر از یک قبلی را ایجاد می کند، به عنوان اینکه مقدار کمی از رنگ را بر روی دیوار بکشید تا آن را خاموش کنید. شما می توانید لایه ها را به تدریج تا زمانی که از رنگ لعاب خوشحال هستید.

اثرات خشک براش
این روش یکی از ساده ترین کارهاست، اما شما نیاز به یک دست (بسیار) ثابت دارید.

اثر استفاده از قلم مو خشک می شود.

نقاشی ساختمان قلی پور_کرج_اندیشه

این واقعا عالی است اگر شما مایل به ایجاد توهم یک دیوار بالاتر یا گسترده تر هستید.

در حال اجرا قلموی شما به صورت عمودی، دیوار شما به قدری بلندتر می شود که علامت ها از چشم به سمت دیوار می ریزند، خطوط افقی باعث می شود که دیوار به نظر طولانی تر برسد چون چشم در امتداد دیوار کشیده شده است.

این واقعا برای اتاق های کوچکتر که مایل به احساس بزرگتر هستند یا حتی بر روی سقف در حال بالا و یا به خصوص دیوار بلند تأثیر می گذارید.

برس عریض برای ایجاد اثر رنگ برس خشک
با استفاده از برس خشکی وسیع برای ایجاد بافت های جالب بر روی دیوار رنگی – حسن نیت ارائه میدهد از

نقاشی ساختمان در ولیعصر
نقاشی ساختمان در ولیعصر

مانند قبل، شما می توانید یک رنگ است که سبک تر و یا تیره تر از پوشش پایه، و یا یک رنگ متضاد استفاده کنید، و یا شما حتی می تواند فقط با استفاده از همان رنگ به عنوان basecoat خود را برای لعاب خود را برای یک پایان حتی ظریف تر و یکنواخت.

پس از انتخاب رنگ و نقاشی روی رنگ پایه خود، قبل از نقاشی روی لعاب، آن را خشک کنید.

اجازه لعاب تا حدی خشک، فقط به اندازه کافی است که آن را به طور کامل مرطوب نیست، اما هنوز به اندازه کافی مرطوب به کار با، و یک برس خشک و آن را اجرا در امتداد دیوار به طوری که فقط نوک موی دیوار را لمس.

فشار بیش از حد فشار ندهید و یا فقط به لکه کردن رنگ و اشباع قلم مو پایان می دهید. پس از هر سکته مغزی، موهای خود را با یک پارچه خشک تمیز کنید تا رنگ را از بین ببرد.

با استفاده از یک برس خشک بر روی یک دیوار رنگ – حسن نیت ارائه میدهد از

نتیجه نهایی تقریبا مانند تصویر زمینه است، اما با نگاه دست ساز به وضوح – زیبا و منحصر به فرد.

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *