نقاشی ساختمان در ولیعصر

نقاشي ساختمان در تهران

نقاشي ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان ونک
نقاشی ساختمان ونک

یک کت رنگ تازه باعث می شود همه چیز به نظر می رسد با نام تجاری جدید. اما چنین ابتکارات جدیدی پول واقعی را خرج می کند. نقاشان حرفه ای حدود 4000 دلار هزینه برای کار و مواد را پرداخت می کنند تا قسمت بیرونی ساختمان 2،500 متر مربعی، خانه دو طبقه و تقریبا 5500 دلار برای داخلی نقاشی شود. نرخ نقاشان ممکن است از 20 تا 60 دلار در ساعت متغیر باشد، اما در حدود 40 دلار در مناطق شهری معمول است.

نقاشی ساختمان در پاسداران
نقاشی ساختمان در پاسداران

با تفکر و برنامه ریزی، می توانید هزینه نقاشی خارجی یا داخلی خانه خود را به حداقل برسانید، اینکه آیا از یک نقاش حرفه ای استفاده می کنید و یا کار خود را انجام می دهید.

»بیشتر: گزینه های تامین مالی خانه خود را بررسی کنید
برآورد هزینه
براساس قرارداد کار نقاشی و تزئینات آمریکایی، یک سازمان تجاری، برخی از برآوردها از هزینه های مربوط به رنگ آمیزی و دکوراسیون پیمانکاران آمریکایی، رنگ آمیزی فضای داخلی و داخلی خانه، از جمله کار و مواد، را می پردازند.

نقاشی ساختمان تهرانپارس
نقاشی ساختمان تهرانپارس

خراب کردن هزینه ها برای رنگ آمدن یک خانه
طبق گفته استیو اسکوداک، مدیر اجرایی PDCA، هزینه های نقاشی خانه متفاوت است، بسته به اینکه “چه موادی را پوشش می دهید، چه محصولی را استفاده می کنید و چه بخشی از کشور شما در آن زندگی می کنید، متفاوت است”.

اکثر هزینه ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

هزینه های نیروی کار
بزرگترین هزینه کار است. بیشتر وقت نقاش صرف آماده سازی سطح می شود، به طوری که رنگ به خوبی برطرف می شود و شغل می گذرد. بزرگترین پس انداز بالقوه شما از کنترل یا کاهش چگونگی وقت یک هنرمند حرفه ای برای تمیز کردن، پچ کردن، صیقل دادن، سرامیک کردن و نقاشی کردن است.

نقاشي ساختمان در تهران، نقاشی ساختمان در کرج, معايب بلكا, معایب رنگ بلکا, نمونه کارهای نقاشی ساختمان, نمونه کار نقاشی ساختمان, طراحی پشت ال سی دی, طرح پشت ال سی دی, بلکا پوشش, رنگ کاری ساختمان, رنگ بلکا, رنگ پلاستیک, رنگ پنجره ساختمان, رنگ استخر, رنگ کمد دیواری,

نقاشی ساختمان در شهر ری
نقاشی ساختمان در شهر ری

“من گران هستم؛ نقاشی ارزان است، “اشاره به بران بانکروفت، مالک نقاشی بانکروفت، یک شرکت خانواده 100 ساله در منطقه آن آربور، میشیگان.

هزینه رنگ و مواد
رنگ بعدی بزرگترین هزینه شما خواهد بود، در هر نقطه از 20 دلار به 70 دلار و یا بیشتر در هر گالن، بسته به شاین، درجه انتخابی و هر ویژگی خاص. بعضی از رنگها، به عنوان مثال، مقاوم به قالب هستند. دیگران بوی می دهند و یا نیاز به پوشش کمتری دارند. برخی از آنها گارانتی مادام العمر دارند. با این حال رنگ با ضمانت ممكن است ارزش قیمت بالاتری نداشته باشد. در گزارش های مصرف کننده، تقریبا 9 سال سایش، تنها چند رنگ و لکه های بیرونی با ضمانت های طول عمر به خوبی انجام می شود. اما “شما رشد رنگ خسته را پیش از اینکه یک رنگ با کیفیت خوب از بین برود، خسته می کنید”.

نقاش شما احتمالا توصیه می کند رنگ او یا او را می داند و اعتماد. Bankroft ترجیح می دهد یک رنگ اکریلیک درجه یک برای اکثر کاربردها. او می گوید، این سطح را می گیرد، به خوبی پوشیده می شود و قیمت مناسب است. او اضافه می کند: “اگر شما گاراژ خود را نقاشی کنید یا زیرزمین را بچرخانید، می توانید از درجه پایین بروید.”

مایک فریمن، مدیر کل نقاشی با کیفیت مایک در آلبوکرک، نیومکزیکو، از رنگ های پررنگ استفاده می کند. او گفت: “ما به طور مرتب 50 دلار برای یک گالن صرف رنگ رنگ بیرونی می کنیم، زیرا می دانم که رنگ می تواند کسی را 10، 12، 15 سال به طول انجامد تا زمانی که سطوح درست را آماده کنیم.”

سایر مواد – از جمله بین، نوار، برس، غلطک و سایر تجهیزات و لوازم – در یک پیشنهاد گنجانده می شود، اما به طور معمول به صورت جداگانه به وسیله هزینه های شکسته نمی شوند.

نقاشي ساختمان در تهران، نقاشی ساختمان در کرج, معايب بلكا, معایب رنگ بلکا, نمونه کارهای نقاشی ساختمان, نمونه کار نقاشی ساختمان, طراحی پشت ال سی دی, طرح پشت ال سی دی, بلکا پوشش, رنگ کاری ساختمان, رنگ بلکا, رنگ پلاستیک, رنگ پنجره ساختمان, رنگ استخر, رنگ کمد دیواری,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *