روانشناسی رنگ ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان در سال 95

قیمت نقاشی ساختمان در سال 95

برای قیمت نقاشی ساختمان تماس بگیرید

نقاشی ساختمان شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

زرد ليمويي در تابستان

 

بهترين راه براي كاستن از گرماي تابستان استفاده از هرآنچه كه در طبيعت در اين فصل به وفور يافت مي شود است: بله، ليمو ترش هم يكي از آنهاست؛ هيچ چيز شما را بيش از نوشيدن يك ليوان شربت ليموي تازه، خنك نمي‌كند، اما اين فقط به يك پارچ شربت ليمو ختم نمي‌شود، بهتر است ليمو را در تمام اتاق‌هايتان بچكانيد تا بيش از هر زمان ديگري خنك بشويد.

 

زرد ليمويي دقيقاً رنگ ليوترش در زماني است كه كاملاً رسيده باشد. يعني يك رنگ روشن و كاملاً آبدار

قیمت نقاشی ساختمان در سال 95

از زرد ليمويي مي‌توانيد براي روشن كردن هر اتاقي در خانه استفاده كنيد: چه در اتاق نشمين پر نور و چه در اتاقي كه هيچ پنجره اي ندارد و فضا به اصطلاح خفه است. استفاده از زرد ليمويي فقط به رنگ ديوارها ختم نمي‌شود، بلكه در آشپزخانه براي كابينت‌ها و قفسه‌ها و لوازم آشپزخانه و در نشيمن و پذيرايي براي مبلمان و در اتاق خواب براي تختخواب و رو تختي‌ها نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. رنگ زرد ليمويي اين قدرت را دارد كه در فضايي كه به هيچ وجه نور طبيعي وجود ندارد، خطاي حسي وجود نور طبيعي را ايجاد كند. در عين حال وقتي كه در محيط نور طبيعي هم وجود داشته باشد، زرد ليمويي به بهسازي و با كيفيت تر جلوه دادن نورهاي طبيعي كمك مي كند.

 

زرد ليمويي همچنين مي توان به عنوان تم رنگي مكمل به صورت محدود در همه اتاقها استفاده كرد. اين رنگ به عنوان مكمل در كنار رنگ‌هاي شاه بلوطي و خرمايي، انواع آبي، و سبز به زيبايي مي‌نشيند.

نقاش ساختمان در شهریار
نقاش ساختمان در شهریار

همچنين سفيد روشن سبب مي‌شود كه اين رنگ بيش از پيش و زيباتر از هميشه خودش را نشان بدهد. در تابستان با كمي زرد ليمويي مي‌توانيد هر اتاقي را تازه كنيد و به آن نيرو ببخشيد. در آخر كه كار دكوراسيونتان تمام شد، با يك ليوان شربت خنك ليمو و بيسكويت هاي ليمويي سليقه و چيدمان بي نظير خود را جشن بگيريد.

 

آماده ارائه خدمات به انواع شرکتها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شهرداری ها و غیره
آماده ارائه خدمات به شما هموطن عزیز در اسرع وقت

 

نرخ نقاشی ساختمان شهریار,

نقاشی ساختمان شهریار قیمت,

بتونه نقاشی ساختمان شهریار,

 

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *