نقاشی ساختمان تهرانپارس

گالری عکس نقاشی ساختمان

گالری عکس نقاشی ساختمان

 

با هر وظیفه خانه، راه درستی وجود دارد، و سپس راه آسان وجود دارد. هرگز دو نفر را ملاقات نکنید. این امر در مورد نقاشی در خارج از خانه نیز صادق است.

هیچ یک از توصیه های زیر برنده جایزه های هنرمندان حرفه ای نخواهند شد. این راهنمایی ها سریع و کثیف هستند و نقاط ضعف خود دارند، اما آنها به هدف خود خدمت می کنند و خانه شما را به نحوی کارآمد و با تلاش کمتری از خود به تصویر می کشد.

01

نقاشی ساختمان در پاسداران
نقاشی ساختمان در پاسداران

گالری عکس نقاشی ساختمان
از 08
رنگ خانه خود را رنگ همان یا تاریک تر
نقاش خانه نقاشی خانه
فرانسیس سیتی / گتی ایماژ
هنگامی که انتخاب می کنید رنگ خانه بیرونی خود را تغییر دهید، کار بیشتری برای خود ایجاد می کنید و هنگامی که سبک تر می شود، میزان کار را افزایش می دهد. با نقاشی یک نقاشی، رنگ قدیمی نیز در بعضی مناطق نشان داده می شود. با این وجود، هنگامی که شما همان رنگ را رنگ می کنید، این مناطق نازک به هم می پیوندند.

آیا رنگ فعلی را نمی دانید؟ رنگ لایه برداری را پیدا کنید، آن را بیرون بکشید و آن را به یک فروشگاه رنگ تبدیل کنید. آنها می توانند آن را مطابقت دهند. فروشگاه های اختصاصی رنگ تمایل دارند که این کار را بهتر از فروشگاه های خانگی انجام دهند. آیا می خواهید رنگ خود را تغییر دهید؟ سپس رنگ بعدی را تیره تر از رنگ فعلی قرار دهید.

خلاصه: با استفاده از همان رنگ یا یک رنگ تیره تر، فقط یک کت را راحت تر می کند.

02

نقاشی ساختمان در شهر ری
نقاشی ساختمان در شهر ری

از 08
شستن خانه خود را به سرعت و بدون دردسر
پاشش قدرت یک دیوار چوب
Imagesbybarbara / Getty Images
دشوار است تصور کنید یک خانه که لازم نیست قبل از نقاشی بشوید. فقط یک تی شرت سفید را در کنار خانه خود اجرا کنید و شاهد سالها یا حتی دهه ها ارزش ذرات خاک و گرد و غبار خاکستر انباشته شده را داشته باشید. حتی در نومیدی ترین پروژه های نقاشی، هنوز هم توصیه می شود خانه را بشویید.

شستشو خانه خود را با دست ترین پایان کار طیف است. اما کمترین چیزی که می توانید با آن کسب کنید؟ اگر بخواهید یک واشر فشار داشته باشید، آن را دو بار در روز گرم کنید: یک بار با محلول تمیز کردن و پس از آن با آب پاک کنید. بدون واشر فشار؟ شل کردن آن پایین. حتی بهتر از تمیز کردن نیست دو هدف اصلی شما:

از بین بردن آشغال های بزرگ، قابل مشاهده (spiderwebs، لپه ها، برگ ها) را بیرون بکشید.
شستشو کردن نایلون و گرد و غبار نازک.
خلاصه: خانه را تمیز کنید، اما در این مدت به کار خود ادامه ندهید.

03
از 08
نخستین حوزه مشکوک، نه کل خانه
نردبان در برابر خانه قدیمی استراحت می کند
گرانت فینت / گتی ایماژ
در حالی که کل خانه می تواند از یک پوشش کامل پرایمر بهره مند شود، ابتدا تنها مناطق مشکل، به معنی چیزهایی مانند چوب خام و پرکننده چوب خشک است.

اگر شما فقط لکه های لخت (به جای تمام بخش های لخت)، یک کوارت از پرایمر کافی خواهد بود. آن را بریزید و به پایان رسید.

خلاصه: مناطق ناپاشیده و بدون سرخ کردن با پرایمر، نه کل خانه را تجربه کنید.

04
از 08
زمان آمادگی خود را کم کنید
مردی در نردبان رنگ آمیزی از یک خانه
iShootPhotosLLC / گتی ایماژ
کار آمادگی می تواند مقدار زمان صرف نقاشی را با هم برابر کند. لمس کردن و پوشش دادن، شور و شوق حتی صاحب بیمار را بیمار می کند. انجام یک کار دشوار در یک خانه با ویژگی های بسیاری می تواند یک کار تمام روز و بیشتر.

خلاصه: زمان آمادگی می تواند یک قاتل باشد. حداقل آن را نگه دارید.

05
از 08
قطعه تنها حداقل باریک
دست پاچه کردن از یک دیوار
مارلین بوکاست / گتی ایماژ
رنگ نقاشی به خودی خود زمان کمتری نیست. مشکل، این است که آن را مانند باز کردن جعبه پاندورا است. شما این تکه کوچک رنگی را از رنگ برداشتید و بیشتر و بیشتر و بیشتر می شود …

اگر لبه های رنگ باقی بمانند، تنها آن را ترک کنید. رنگ جدید لبه ها را می بندد و آن را حفظ می کند. این یک مهر و موم مناسب نیست، اما مدتی طول خواهد کشید.

خلاصه: تا زمانی که به لبه نسبتا ملایم برسید، از بین بردن.

06
از 08
رول هر چیزی تخت
کاشی نقاشی خانه
بانک عکس / گتی ایماژ
رنگ نازک بهتر از هر دو جهان است. شما می توانید گسترش سایدینگ را به سرعت پوشش دهید و رنگ ضخیم شود. این یک تعهد تمام روز نیست. شما می توانید پروژه خود را به مدت 45 دقیقه ببینید، جلوی غلتک را بکشید، و دوباره به وظایف مهم تر بروید، مانند رفتن به اینترنت، تماشای تلویزیون، یا بازی با بچه ها.

ناکامی این موضوع این است که بسیاری از انواع سایدینگ به نوبه خود نمی توانند تحمل کنند.

نقاشی ساختمان در ولیعصر
نقاشی ساختمان در ولیعصر

خلاصه: اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید تا سایدینگ تخت داشته باشید، از غلتک و قطب استفاده کنید.

07
از 08
اسپری مناطق بزرگ و بی نظیر
رنگ پاشیدن رنگ بر روی دیوار سفید
مصطفی آرییکان / گتی ایماژ
اسپری نیاز به مقدار زیادی از آماده سازی. هر یک اینچ مربع از سطح غیر قابل پاشیدن در عرض 20 فوت باید پوشیده شود. اما هنگامی که شما می روید، اسپری فوق العاده سریع است. علاوه بر زمان آمادگی، یکی دیگر از ناپایداری های پاشش این است که شما فقط می توانید کت نازک را خالی کنید.

اگر این قسمت خانه به جای پیاده رو چمن باشد، خیلی بهتر است. اسپری بدون تخمگذار یک پارچه رها کردن. بله، چمن سبز می شود، اما بعد از چند دقیقه، آن را از بین می برد.

گالری عکس نقاشی ساختمان ،نقاشی ساختمان, معایب بلکا, ترکیب رنگ ساختمان, پتینه کاری روی دیوار, مزایا و معایب بلکا, نمونه رنگ ساختمان, بلکا معایب, انواع رنگ ساختمان, پتینه کاری, رنگ استخوانی, رنگ ساختمان, طرح های پتینه,

خلاصه: فضاهای بزرگ خانه شما با چند ویژگی یا بدون ویژگی – درها، پنجره ها، چراغ ها، کمربندها، جعبه های کابل، و غیره – می تواند به لحاظ زمانی به طور موثر با سمپاش نقاشی شود.

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *