نقاش ساختمان در شهریار

نقاش ساختمان ماهر تهران

نقاش ساختمان ماهر تهران

نقاش ساختمان ماهر-نقاشی ساختمان شهریار کرج, کتاب نقاشی ساختمان شهریار, مراحل نقاشی ساختمان شهریار, خدمات نقاشی ساختمان شهریار, تجربیات نقاشی ساختمان شهریار, نرخ نقاشی ساختمان شهریار, نقاشی ساختمان شهریار قیمت, نقاشی ساختمان,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ کاری ساختمان,رنگ روغنی ساختمان,رنگ روغن ساختمان,

 

دنياي هنر رنگ و نقاشي

همه چيز درباره رنگ صورتي

به رزهاي صورتي نگاه كنيد. مي‌بينيد رنگ صورتي تا چه حد گرم و روح‌بخش است؟!

صورتي رنگي است كه از اثبات زيادي برخوردار است و هر جا كه باشد زندگي و نشاط را در آن مكان القا مي‌كند. صورتي خفيف شده و ملايم شده رنگ قرمز است. اين رنگ در طيف‌هاي ملايم آرام‌بخش و در طيف‌هاي تيره تر محرك و انرژي زاست. صورتي رنگ شادي و نشاط است،

نقاش ساختمان ماهر

 وقتي ما خوشحال هستيم اگر از ما پرسيده شود « حس مي‌كنيد چه رنگي هستيد؟ به احتمال زياد جواب خواهيم داد: صورتي

صورتي رنگ لطافت، عشق، احساسات رماتيك و عاشقانه است. صورتي رنگ خانم‌هاست! در جوامع غربي وسايل و اثاثيه صورتي از طرفداران زيادي برخوردارند، صورتي علاوه بر چيزهايي كه گفته شد رنگ راحتي و آرامش نيز مي باشد. جوامع غربي در دوران باستان معتقد بودند كه دختران در گلبرگ‌هاي صورتي گل رز متولد مي‌شوند كه اين اعتقاد بسيار زيبا و لطيفي است.

روانشناسان رنگ بر اين باورند كه صورتي رنگ بسيار قدرتمندي است. اين رنگ علاوه بر اينكه احساس آرامش و راحتي را القا مي‌كند به شدت ضد افسردگي و گوشه‌گيري است.

صورتي كليد در احساسات خاموش است كه اين امكان را برايمان فراهم مي‌كند تا احساسات نهفته خود را رها سازيم و آن‌ها را ابراز كنيم. از نظر علم انرژي درماني، صورتي سمب عشق و احساسات عاشقانه است. اين علم مي‌گويد صورتي براي بينندگان خود آرامش به ارمغان مي‌آورد. صورتي نسبت به قرمز خيلي راحتر و ساده‌تر خود را با شما وقف مي‌دهد.

نقاش ساختمان در شهریار
نقاش ساختمان در شهریار

استفاده از صورتي سير را فراموش نکنيد. اين رنگ گرم و شاد در کنار شکلاتي, آبي آسماني و زرد موزي بسيار زيبا و چشم نواز مي‌شود.

صورتي بر خلاف خواهر بزرگترش قرمز، كاهش دهنده اشتهاست! طي تحقيقاتي كه در دانشكده پزشكي جان هاپكينز صورت گرفته اين نتيجه به اثبات رسيده است. در آثار هنري تاريخي حضور صورتي هم چون رنگ سفيد زياد به چشم مي‌خورد. صورتي محبوبيت جهاني دارد و اين نمايانگر قدرت رنگ صورتي مي‌باشد.

نقاش ساختمان ماهر

 هيچ رنگي به اندازه اين رنگ زيبا نمي‌تواند احساس عشق، نشاط و خوبي را در شما القا كند.

استفاده از صورتي در خانه

هرگاه نام اين رنگ را مي‌شنويم سريعاً به ياد اتاق كودك و اتاق دختر بچه‌ها مي‌افتيم! اما ديگر زمان آن رسيده كه از اين رنگ زيبا، عاشقانه و پرنشاط در ديگر جاهاي خانه نيز بهره گيريم. براي تمام اتاق خواب‌ها چه متعلق به كودك كوچك باشد، چه فردي بالغ صورتي رنگ مناسبي است. اگر شما اين رنگ را براي اتاق خواب خود برگزيده‌ايد توصيه مي‌كنيم براي زيادتر شدن جلوه آن مقداري رنگ مشكي در كنار صورتي قرار دهيد؛ و اما اگر قصد داريد اتاق خوابي فانتزي و آرام داشته باشيد مي‌توانيد از تركيب صورت و آبي ملايم براي ديوارها و سرويس خواب سفيد و كوسن‌هاي گلدار استفاده كنيد. طيف‌هاي رنگ صورتي در اتاق نشيمن به شما اين امكان را مي‌دهد كه مهمانان و اعضاي خانواده را به آرامش و راحتي دعوت كنيد.

اتاق نشيمن جاييست كه مي‌توان انواع سبك‌ها را در آن اجرا نمود. چنانچه تمايل داريد سبك مكزيكي را داشته باشيد مي‌بايست از تركيب صورتي، آبي فيروزه‌اي وسبز و اثاثيه چوبي استفاده كنيد و اگر سبك هندي را مي‌پسنديد تركيب صورتي و هلويي را بيشتر بكار گيريد.

صورتي هم‌چنين رنگي مناسب براي سرويس‌هاي بهداشتي شما مي‌باشد كه بسيار توصيه مي‌شود. از آنجايي كه صورتي اشتها را كاهش مي‌دهد، استفاده زياد از آن در آشپزخانه توصيه نمي‌شود.

 اما اگر به وجود اين رنگ در آشپزخانه اصرار داريد مي‌توانيد تنها در حد يك تستر صورتي يا يك يخچال صورتي رنگ اكتفا نمائيد.

بچه‌ها عاشق رنگ صورتي هستند! حتماً از اين رنگ بصورت تكي يا در كنار رنگ‌هاي ديگر در اتاق بازي بچه‌ها استفاده نمائيد. اين رنگ بازي‌هاي آن ها را شيرين‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد كرد. صورتي بهترين گزينه براي شروع يک روز شاد است.

 براي ايجاد يک جلوه متمايز صورتي تيره را در کنار قرمز گوجه اي و و زرد قرار دهيد. صورتي رنگ شکوفه‌هاي زيباست وبنابراين با حضورش در خانه بهار را به آنجا مي آورد. اگر فرزند دختر داريد حتما از صورتي در اتاق خوابش به وفور استفاده کنيد. براي کوسن ها رنگ صورتي تيره رنگ بسيار مناسبي است.

صورتي در هارموني

صورتي از جمله رنگ‌هايست كه در كنار اكثر رنگ ها به زيبايي مي‌نشيند و جلوه‌هاي متفاوتي را خلق مي‌كند. باز هم يادآوري مي‌كنيم كه طبيعت بهترين الگو براي قراردادن و تركيب رنگ‌هاي مختلف كنار هم ‌مي‌باشد كه مي‌تون از آن بسيار الهام گرفت. باغچه‌اي پر از گل‌هاي رز صورتي را تصور كنيد خواهيد ديد كه صورتي و سبز در كنار هم تركيب چشم‌نوازي را بوجود مي‌آورند.

 حال اگر به تركيب صورتي و سبز مقداري آبي ملايم و قهوه‌اي اضافه كنيم تركيب پخته‌تري خلق مي‌شود كه داراي عمق نيز مي‌باشد. صورتي و سفيد تركيبي آرام‌بخش و كلاسيك را بوجود مي‌آورند تركيبي كه داراي لطافت خاصي مي‌باشد و يادآور شيريني خامه اي و بستني‌هاي سفيد و صورتي است!

صورتي در كنار سياه جلوه‌اي خاص و كاملاً متفاوتي را خلق مي‌كند. صورتي و سياه فضا را به شدت عاشقانه و رمانتيك مي‌سازند و بسيار گرم و آتشين مي شوند. اضافه كردن مقداري طوسي به تركيب صورتي و سياه، تركيب رنگي شما را كامل‌تر مي‌سازد و به زيباتر شدن آن كمك مي‌كند.

نقاش ساختمان ماهر

صورتي و آبي در طيف‌هاي مختلف نيز بسيار چشم‌نواز و زيبا كنار هم مي‌نشينند و تركيبي سرد و آرام را خلق مي‌نمايند. چنانچه تمايل داريد كه تركيب صورتي و آبي شما داراي عمق شود، مقداري بنفش بادمجاني به آن اضافه كنيد.

صورتي هندوانه‌اي در كنار پرتغالي و ليمويي تركيبي خاص و فانتزي را بوجود مي‌آورند. هم‌چنين اگر به دنبال تركيبي زنده براي روح بخشيدن به فضاي خانه خود هستيد توصيه مي‌كنيم از تركيب صورتي، ارغواني و قرمز و مقداري سبز ليمويي استفاده نمائيد. کوسن ها ي زياد با رنگ هاي متفاوت و متضاد در خانه احساس خوشايندي را براي اعضاي خانه بوجود مي آورد. طوسي و صورتي در کنار هم از ترکيبات بي نظير و بسيار زيبا مي باشند.

صورتي ملايم هم چنين در کنار آبي ملايم و سبز صدري نيز به زيبايي مي نشيند.

هر شب هنگاه خواب سر بر گلبرگ هاي گل هاي رز بگذاريد.

اتاق خواب بهترين مکان براي استفاده از پارچه هاي گلدار مي باشد. صورتي به اتاق نشيمن شما آرامش و راحتي مي بخشد مخصوصا اگر در کنار آن از يک ميل راحتي چرم, کوسن پشمي و رنگ شکلاتي سير قرار داده شود.

 صورتي در کنار طوسي و سبز مغز پسته اي يک ترکيب فانتزي را بوجود مي آورند .

نوشته شده در شنبه بيست و ششم تير 1389ساعت 16:15 توسط مَيسا| 9 نظر |

زرد ليمويي در تابستان

بهترين راه براي كاستن از گرماي تابستان استفاده از هرآنچه كه در طبيعت در اين فصل به وفور يافت مي شود است: بله، ليمو ترش هم يكي از آنهاست؛ هيچ چيز شما را بيش از نوشيدن يك ليوان شربت ليموي تازه، خنك نمي‌كند، اما اين فقط به يك پارچ شربت ليمو ختم نمي‌شود، بهتر است ليمو را در تمام اتاق‌هايتان بچكانيد تا بيش از هر زمان ديگري خنك بشويد.

زرد ليمويي دقيقاً رنگ ليوترش در زماني است كه كاملاً رسيده باشد. يعني يك رنگ روشن و كاملاً آبدار

از زرد ليمويي مي‌توانيد براي روشن كردن هر اتاقي در خانه استفاده كنيد: چه در اتاق نشمين پر نور و چه در اتاقي كه هيچ پنجره اي ندارد و فضا به اصطلاح خفه است. استفاده از زرد ليمويي فقط به رنگ ديوارها ختم نمي‌شود، بلكه در آشپزخانه براي كابينت‌ها و قفسه‌ها و لوازم آشپزخانه و در نشيمن و پذيرايي براي مبلمان و در اتاق خواب براي تختخواب و رو تختي‌ها نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. رنگ زرد ليمويي اين قدرت را دارد كه در فضايي كه به هيچ وجه نور طبيعي وجود ندارد، خطاي حسي وجود نور طبيعي را ايجاد كند. در عين حال وقتي كه در محيط نور طبيعي هم وجود داشته باشد، زرد ليمويي به بهسازي و با كيفيت تر جلوه دادن نورهاي طبيعي كمك مي كند.

زرد ليمويي همچنين مي توان به عنوان تم رنگي مكمل به صورت محدود در همه اتاقها استفاده كرد. اين رنگ به عنوان مكمل در كنار رنگ‌هاي شاه بلوطي و خرمايي، انواع آبي، و سبز به زيبايي مي‌نشيند.

همچنين سفيد روشن سبب مي‌شود كه اين رنگ بيش از پيش و زيباتر از هميشه خودش را نشان بدهد. در تابستان با كمي زرد ليمويي مي‌توانيد هر اتاقي را تازه كنيد و به آن نيرو ببخشيد. در آخر كه كار دكوراسيونتان تمام شد، با يك ليوان شربت خنك ليمو و بيسكويت هاي ليمويي سليقه و چيدمان بي نظير خود را جشن بگيريد.

نوشته شده در پنجشنبه بيست و چهارم تير 1389ساعت 12:0 توسط مَيسا| 7 نظر |

همه چيز درباره رنگ زرد

برخي از نقاشان خورشيد را به لكه هاي زرد تبديل مي‌كنند و برخي ديگر لكه ها ي زرد را به خورشيد “پابلوپيكاسو

به رنگ زرد گل نرگس، پوست ليمو، و كره فكر كنيد!چه احساسي به شما دست مي‌دهد؟! بله اين حس گرمي و نشاط است، رنگ زرد يادآور شروعي دوباره است؛ يادآور بهار و اميد آرزوهاي شيرين در هندوستان افراد زماني كه قصد دارند شرو ع بهار را جشن بگيرند جامه زرد به تن مي‌كنند. چنانچه كمي تامل كنيد و به رنگ ياقوت زرد، و برخي از تكه سنگ ها توجه كنيد، درميابيد كه رنگ زرد ماهيتا”زاده زمين است و درنگاه اول ما را به ياد طبيعت مي‌اندازد. ياد نرگس زرد، گندمزار، و يا كشتزار ذرت. از طرفي گيرايي زمينه طلايي اين رنگ به انسان نوعي انرژي مضاعف مي‌دهد.

نظر روانشناسي زمينه روحي و رواني انسان به گونه ايست كه رنگ زرد باعث ارتقا و نشاط انسان مي‌گردد.

وين وان گوگ هنرمندي كه سال‌هاي زيادي را صرف مطالعه در مورد رنگ زرد كرده است. وي اينچنين اظهار مي دارد كه “زرد خود خورشيد است، زرد حقيقتا”فوق العاده است”. علاوه بر اين زرد رنگ خوش‌بيني و آرامش است؛ زرد يعني اميدواري.

روانشناسان رنگ بر اين باورند كه انسان‌ها در نهان و ذات خود تمايل به رنگ زرد دارند. چنانچه در پي اعتماد به نفس و آرامش روحي هستيد، روانشناسان رنگ زرد را به شما توصيه ميكنند. آن‌ها معتقدند افرادي كه طرفدار اين رنگ هستند افراد پراميد،شاد و قاطعي هستند.

جالب است بدانيد رنگ زرد اولين رنگي است كه نوزادان در بدو تولد قادر به تشخيص آن مي‌باشند. ارسطو فيلسوف يوناني معتقد است كه رنگ زرد اولين رنگي است كه از تاريكي خارج مي‌شود و به همين دليل است كه زرد و آبي (آبي هم اولين رنگي است كه به تاريكي وارد مي‌شود) تنها رنگهاي حقيقي در سه رنگ اصلي مي‌باشند.

بطور خلاصه رنگ زرد ذاتا” سازنده اعتماد به نفس، شادي آور، و تحريك كننده انسان هم از لحاظ ذهني و هم از لحاظ جسمي مي‌‎باشد.

دكتر مكس لوسچر روانشناس سوئيسي در دهه 1950 دليل اهميت رنگ زرد را در يك مثال ساده شرح داد. او معتقد بود كه روز كه زمان فعاليت و تكاپو است با رنگ زرد خورشيد شروع مي‌شود در حقيقت زرد رنگ بيداري و شروع است.

جان ‌ولگاتگ فيلسوف قرن 18از رنگ زرد به عنوان رنگ دوستي و راحتي (آرامش) ياد مي‌كند، او هم‌چنين هنگام مطالعه نكات مهم را با رنگ زرد مشخص مي‌ ‌‌‌نمود تا بهتر در ذهنش باقي بمانند. رنگ زرد نه تنها باعث ارتقاء فعاليت‌هاي جسمي مي‌گردد، بلكه باعث تحريك ذهن نيز مي‌شود و به تقويت حافظه هم كمك مي‌كند.

همه طيف‌هاي رنگ زرد به يك اندازه تاثير گذار نيستند؛ براي مثال زرد شفاف و روشن خيلي بيشتر و بهتر از زرد تيره و مات قدرت خلق شادي و نشاط در محيط را دارد. بنابراين هنگام استفاده از اين رنگ زيبا به طيف آن نيز توجه نمائيد.

درنهايت در يك جمله مي‌گوئيم كه رنگ زرد،رنگ سوزندگي،نشاط،اعتماد به نفس،ثروت و عشق و دوستي است. پس با داشتن اين رنگ در خانه خود گرما و روشني را تجربه كنيد و لذت ببريد.

استفاده از رنگ زرد در دكوراسيون و خانه

زماني كه قصد داريد از اين رنگ در دكوراسيون داخلي استفاده كنيد، اين نكته را از ياد نبريد كه نورهاي طبيعي و هنري كه در خانه وجود دارند، تاثير زيادي در تغيير جلوه رنگ زرد خواهند داشت. براي مثال در اتاقهاي آفتابگير زرد درخشانتر جلوه مي‌كند و بطور زيادي گرماي خورشيد را د ر اتاق منعكس خواهد كرد در حالي كه زير نور لامپ‌هاي الكتريكي زرد بسيار متفاوت از آنچه در واقعيت است جلوه مي ‌كند. ازاينرو قبل از هر اقدامي ببينيد كدام طيف از رنگ زرد مناسب اتاق مورد نظر شماست. به اين منظور بهتر است ابتدا از تكه‌هاي تستر كاغذ ديواري استفاده كنيد و پس از اطمينان اجرا نمائيد.

بهتر است براي روشن جلوه دادن اتاق‌هاي بزرگ بجاي سفيد در رنگ آميزي ديوارها از رنگ زرد ملايم استفاده كنيد زيرا در اين شرايط سفيد باعث بي‌روح شدن اتاق مي‌گردد. همچنين براي اتاق‌هاي كوچك و تاريك نيز رنگ زرد براق را براي نقاشي ديوارها توصيه مي‌كنيم زيرا اين رنگ به طرز معجزه آسائي باعث روشن شدن و بزرگتر جلوه كردن اتاق ‌هاي اين چنيني مي ‌گردد.

زرد بطور سنتي رنگ آشپزخانه‌هاست! همانگونه كه روز با رنگ زيباي خورشيد شروع مي‌شود بهتر نيست ماهم هنگام صرف صبحانه از فنجان‌ها و ظروف زرد رنگ استفاده كنيم و همانند طبيعت روز خود را با اين رنگ شروع كنيم ؟! گفتيم كه زرد رنگ انرژي و تحرك است بنابراين سعي كنيد از اين رنگ در جاي جاي چيدمان منزل خود استفاده كنيد. البته بهتر است از عناصر طبيعي كه زرد رنگ هستند استفاده شود مثلا” گلداني پر از گل‌هاي زرد روي ميز غذاخوري ….

علت اينكه استفاده از اين رنگ در اتاق غذاخوري بسيار توصيه مي‌شود، اجتماعي بودن اين رنگ است! وجود اين رنگ در اتاق غذاخوري باعث مي‌شود افراد در اين اتاق احساس آرامش بيشتري كنند و از خوردن غذا در كنار هم لذت ببرند.

از آنجائي كه اين رنگ رنگ تحرك و فعاليت است، استفاده زياد از آن در اتاق خواب توصيه نمي شود زيرا ممكن است باعث بي‌خوابي گردد.

طيف‌هاي ملايم اين رنگ براي سرويس‌هاي بهداشتي بسيار مناسب هستند. زرد هم‌چنين رنگ مناسبي براي اتاق‌هاي نشيمن مي‌باشد.چنانچه تمايل داريد اتاق نشيمن شما جلوه‌اي مدرن داشته باشد، توصيه مي‌كنيم تركيبي از رنگ‌هاي زرد ملايم، طوسي و سفيد را در طراحي خود داشته باشيد و با استفاده از وسايل چوبي تيره و اشياء كريستال به فضايتان عمق و ژرفا ببخشيد.

هم‌چنين براي داشتن اتاق نشيمن شيك و ساده بهتر است از تركيب زرد اخرايي و نارنجي سير استفاده كنيد و براي عمق دهي به فضا از سرويس‌هاي چوبي تيره و ظروف بزرگ و طرح دار استفاده نماييد.

رنگ زرد در هارموني

زرد رنگ جنبش و درخشش است. زرد دشمن تاريكي و هر رنگ تيره و افسرده است. ويژگي ديگر اين رنگ اين است كه به خوبي خود را در يك تركيب رنگي سازگار مي‌كند و به راحتي در كنار رنگ‌هاي ديگر همخواني پيدا مي‌كند.

اگر با دقت بيشتري به طبيعت زيبا بنگريد خواهيد ديد كه طيف‌هاي رنگ زرد با طيف‌هاي رنگ آبي به شدت همخواني دارند و به زيبائي كنار هم مي‌نشينند.

هم‌چنين سبز نيز از جمله رنگ‌هاييست كه كنار زرد تركيبي فوق العاده را خلق مي‌كنند.

بنفش سير رنگ مكمل رنگ زرد است. بنابراين در كنار زردتركيبي چشم‌نواز را تشكيل مي‌دهند. رنگ ديگري كه بسيار زيبا كنار زرد مي‌نشيند رنگ قهوه‌اي مي‌باشد.

رنگ زرد در بسياري از تركيب‌ها به آن تركيب رنگ و روح زندگي مي‌بخشد.

هم‌چنين بسياري از معماران كه به سبك كلاسيك كار مي‌كنند ترجيح مي‌دهند رنگ زرد با مشكي و قرمز تركيب نمايند.

در قرن 20 رنگ زرد از طرفداران زيادي برخوردار شد خصوصا” تركيباتي كه شامل زرد ملايم و ديگر رنگ ‌ها مي‌شد.

براي مثال در دهه 1950 تركيب زرد ليموئي با صورتي ملايم، آبي ملايم، و سبز بسيار مورد استقبال افراد قرار گرفت. هم‌چنين در دهه 1960 تركيب زرد ليموئي با بنفش ،سبز روشن و نارنجي سير بيشترين تركيب رنگي بود كه از طرف افراد انتخاب مي‌شد.حال چنانچه با تصور اين تركيب‌هاي رنگ زرد و ديگر رنگ‌ها احساس خوشايندي به شما دست داده است به شما توصيه مي‌كنيم هر يك از آن‌ها را كه بيشتر مي‌پسنديد به خانه‌هاي خود بياوريد.

يكي از اشكال رنگ زرد كه بسيار جذاب و چشم‌گير است رنگ طلائي مي‌باشد.چنانچه مي‌خواهيد شكوه و جلوه‌اي بي‌نظير را به خانه خود دعوت كنيد به شما تركيب زرد طلائي با آبي سير، قرمز مخملي و بنفش تيره را به شما توصيه مي‌كنيم

نقاشی ساختمان در شهریار قیمت,پمپ نقاشی ساختمان در شهریار,سایت نقاشی ساختمان در شهریار,نقاشی مدرن ساختمان در شهریار,بتونه نقاشی ساختمان در شهریار,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *