نقاش ساختمان در شهریار

بلکا چیست-بلکا دیوار-بلکا ساختمان-بلکا

بلکا چیست-بلکا دیوار-بلکا ساختمان-بلکا

بلکا چیست-بلکا دیوار-بلکا ساختمان-بلکا-آموزش تصویری سنگ نما در نقاشی ساختمان ,ترکیب و ساخت رنگ نباتی در نقاشی ساختمان ,مرکز فروش وسایل نقاشی ساختمان در شهریاردر ,بزرگترین اکیپ مجرب نقاشی ساختمان در شهریاردر ,دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان در شهریارموجود در سایت ,شرکت مجری ساختمان شهریار ,نقاشی ساختمان

 

بلکا_اجرای بلکا_فروش بلکا کرج_تهران

 

نقاشی اجرای بلکا و نقاشی ساختمان در شهریار

…………………………………………………….ویژگی های رنگ امیزی بلکا

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در شهریار

غیر قابل اشتعال هستند

ترک نمیخورد

عایق صوت و رطوبت است

بدون بو

فاقد از هرگونه حساسیت

قابل ترمیم

بلکا چیست-بلکا دیوار-بلکا ساختمان-بلکا

انعطاف پذیر است

بدون نیاز به زیر سازی

در رنگ ها و در طرح های گوناگون عرضه میگردد

مقاومت دربرابر ضربه

کاهش بازتاب نور

عایق حرارت و برودت

صرفه جویی در انرژی

قابلیت اجرا و چسبندگی بالا برای هر سطوحی

به دلیل ساختار فیبری گرد و غبار را جذب نمیکند

مقاوم در برابر شعله های اتش

بلکا چیست-بلکا دیوار-بلکا ساختمان-بلکا

نقاش ساختمان در شهریار
نقاش ساختمان در شهریار

نقاشی بلکا مناسب ترین پوشش برای مکان های عمومی از قبیل بیمارستان ها و مدارس و ادارات و هتل ها و استودیو های ورزشی و صدا سیماو……. میباشد. دارای قابلیت های متنوع از هر نظر برای انواع پوشش ها درگام اول بشمار می ایند.بلکا از الیاف طبیعی و سلولزی تشکیل شده است و در حین اجرای ان گرد و غبار بو نخواهد بود بلکا نیازی به زیر سازی ندارد هچنین عیوب های سطح را میپوشاند در کل برای اجرا بروی هرسطحی ممکن است سرعت اجرایی بالایی دارد بلکا دوده و ذرات معلق در هوا را از خود دور کرده به راحتی قابل شستشو میباشد.

در برابر ضربات محکم بسیار مقاوم است و بسرعت قابل ترمیم است به مرور زمان هیچگونه تغییراتی نمیکند و ترک و اسیب خوردگی را بر روی دیوار مشاهده نخواهید کرددمای محیط را بطور مطلوب حفظ میکند خاصیت صداگیری را داشته و هرگونه صدایی را بطور رفلکس کاهش میدهد طبق اخرین امار که بدست ما رسیده رنگ هایی که بیشتر در حال توسعه هستند در کشور های جهان سوم استفاده میشوند از چرخه استفاده خارج شده اند زیرا در انها سرب که سرطان زا هستند و زاییش ان ثابت شده است باعث مضرات بیشتری برای کارکنان کارخانه های رنگ سازی میشود و همینطور برای مصرف کنندگانی که در معرض این رنگ ها است مضر است.

رنگ بلکا جایگزین مناسبی بجای کاغذ دیواری است در واقع نوعی پوشش سلولزی است که از الیاف طبیعی تولید میشود.

از مزایای بلکا که میتوان ان را همراه با رزین های مخصوص میتوان ان را ضداب نمود و این کار برخلاف رنگ امیزی و کاغذ دیواری به راحتی قابل ترمیم است در تنوع های مختلف و در طرح های گوناگون وجود دارند.

عایق حرارت:

خاصیت عایق بودن خیلی سال هاست که پذیرفته شده است بیشتر ویژگی از مجموع عایق بودن (حرارت) به این دلیل است که همیشه هوا در داخل فضاهای موجود در داخل ان وجود دارند سطح پوشیده شده از بلکا در فصل زمستان از اتلاف حرارت و گرما می کاهد. همه ی ساختمان ها و منزل ها از طریق دیوار و پنجره ها مقداری گرما را از دست میدهند اما بلکا این فضا ها را پر میکند و جلوگیری میکند همچنین در فصل تابستان از تابش خورشید سرمایش را تامین میکند هوا های گرم بین دیوار های بیرونی و و هوای ساکن بین الیاف بالا میرود و از بین درز های روی کار به بیرون راه می یابد در نتیجه از بار سرمایش ساختمان کم میشود و هوای تهوبه از راه دریچه های فرعی به داخل منزل و ساختمان میرود در این صورت هوای گرم و سرد با برخورد با سطح های پوشیده از بلکا به یک سد حرارتی مواجه میشوند.

کاسته شدن رفلکس صدا(صوت):

یکی از الودگی هایی که برای ما انسان ها بسیار مضر و ضرر دارد الوگی صوتی میباشد. بخصوص صداهای مدوام که ناشی از برگشت امواج صوت ها بعداز برخورد با سطح ها بوجود می اید. این گونه صدا ها گوش ها را نسبت به دیگر صداها تقلیل میدهد اگر در کوتاه ترین مدت یعنی 10 دقیقه در اینگونه محل ها حضور داشته باشیم باید 20 دقیقه در محیطی کاملا ارام استراحت کنیم تا ان را جبران نماییم اثرات غیر مستقیم از قبیل صدا های گوناگون بر روی انسان ( تحریک پذیری بسیار شدید …… گرفتگی عضلات …… خستگی روحی و جسمی و حتی در بیشتر مواقعه ای سرگیجه) است بلکا به عنوان پوشش با ضخامتmm4_2بر روی سطح مقداری از رفلکس صدا را کاهش میدهد.

نیازی به زیر سازی ندارد:

اجرای بلکا برای تمام سطح ها از نظیر( سطوح های گچی و خاک و سیمان سفید و سیاه و رنگ روغنی و……) موجب سرعت انجام کار و کاهش هزینه میگردد.

بطور مثال در بیشتر نقاط کشور ایران بعداز چیدن اجر گچ و خاک ساختمان ها انجام میشود که در این مرحله در برخی از نقاط مرطوب کشور بجای گچ خاک گچ سفید میزنند و بعداز ان رنگ امیزی میکنند. در اجرای بلکا مراحل سفید کاری حذف میشود و در مرحله گچ و خاک یا سیمان بلافاصله بلکا جایگزین رنگ امیزی ساختمان میشود و به این صورت علاوه براینکه سرعت اجرایی کار بالا میرود و صرفه اقتصادی به همراه دارد. در مسایلی که فضای داخلی ساختمان برای استفاده اشپزخانه و ویا محل های دیگر که از کاشی پوشیده شده باشد بعد از مدتی اگر مصرف کننده تمایل داشته باشد خیلی راحت میتوان بلکا را بر روی کاشی اجرا کرد و دیگر نیازی به براشتن کاشی های اشپزخانه نیست.

 دوستدار محیط زیست:

همانگونه که در قسمت صوتی توضیح دادیم صوت های ناهنجار یکی از الاینده های طبیعت بشمار می اید از دید های دیگر استفاده از مواد نفتی و فرار در تولید بلکا چه در هنگام اجرا و چه در موقع تولید ان در این زمینه تولید نمیکنند که موجب حساسیت مصرف کنندگان و سلامتی محیط زیست میشود و بعداز مدتی مسئله الودگی مواد نفتی به گونه ای در مدت زمان کوتاه ویا دراز مدت اشکار میشود کاسته شدن نور که یکی از ممانعت عمل فتوسنتز گیاهان میشود وحاصل بسابهای نفتی میباشد از قبیل ترکیبات هیدروکربنی ثابت شده وهمراه با نقطه جوش بالا و اروما ماتیکها میتوانند اثرات ناگواری را بر روی موجودات داشته باشد.ترکیبات مواد الی که داخل زنجیره غذایی موجودات شده است (داخل شدن به زنجیره از راه ابیاری سبزیجات و….)خوانده شده است این نتایج ها نشان میدهند که هیدروکربن زمانی که برای اولین بار به داخل یک موجود زنده رفته باشد نیز تا اخر پایدار می ماند. یکی دیگر از الوده کننده محیط زیست فلزات سنگین میباشند که فلزات جزئ مهم ترین و اصلی ترین عناصری هستند که به دست انسان ساخته شده اند مهم ترین نقش را در صنعت ایفا کرده است.

 

زد زنگ,ضد زتگ,ضد زنگ,رنگ کردن اسکلت ساختمان شهریار,رنگ کردن سوله,نقاشی سوله,

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *