نقاشی ساختمان ونک

نقاشی ساختمان شهرک غرب

نقاشی ساختمان شهرک غرب

 

نقاشی ساختمان شهرک غرب- رنگ های ساختمان شهریار و کرجی جدید, رنگ نقاشی ساختمان شهریار و کرج, رنگ ساختمان شهریار و کرج مولتی کالر, رنگ سلولزی, اتحادیه نقاشان ساختمان شهریار و کرج تهران, انواع رنگ برای نقاشی ساختمان شهریار و کرج, انواع رنگ مولتی کالر, بهترین رنگ ساختمان شهریار و کرجی, جدیدترین رنگهای منزل, رنگ آمیزی منزل, دستمزد نقاشی ساختمان شهریار و کرج, انواع رنگ در نقاشی ساختمان شهریار و کرج, انواع رنگ های مولتی کالر, اتحادیه نقاشان ساختمان شهریار و کرج,

آلبوم مولتی کالر

 

رنگهای رومالین,ابزار رومالین,پوشش رومالین

نقاشی ساختمان شهرک غرب

آماده کردن رنگ

۱- برای ساختن مایه رنگ ابتدا کمی از رنگ رقیق شده را در ظرفی بریزید سپس مایه رنگ را به آن اضافه کرده و خوب ترکیب کنید تا کاملاً یکنواخت شود، سپس مایه رنگ رقیق شده را به رنگ اصلی اضافه کنید.

نقاشی ساختمان شهرک غرب

۲- صاف کردن رنگ قبل از شروع به رنگ آمیزی

۳- قلممو اغشته به رنگ باید به راحتی و روان روی سطح حرکت کند که این نشانه غلظت مناسب از رنگ ترکیب شده است.

نقاشی ساختمان شهرک غرب

۴- رنگ در اولین دست باید رقیق باشد تا بخوبی به سطح دیوارهها و کف نفوذ کند.

۵- پس از اتمام کار قلم یا غلتک را با آب بشویید، در غیر این صورت رنگ به آن خشک شده و دیگر تمیز نمی شود. ۶- در صورتی که رنگ با پیستوله و یا دستگاه ایرلیس پاشیده میشود بهتر است غلظت رنگ بالا باشد.

نقاشی ساختمان در پاسداران
نقاشی ساختمان در پاسداران

مورد استفاده از قلممو غلتک در رنگ آمیزی استخر

نقاشی ساختمان شهرک غرب

در رنگ آمیزی بر روی سطوح مختلف و همچنین نوع رنگ انتخابی، استفاده از قلم موها و غلتکها و رنگ مرغوب است. در مواقعی که با رنگ حلال در تینر رنگ آمیزی می کنید میتوانید از قلمموی با موی طبیعی یا نایلونی استفاده نمود، اما در صورتی که از رنگ پلاستیک استفاده می کنید باید از قلمموی نایلونی استفاده شود. زیرا موی طبیعی به سرعت با اب اشباع شده کارایی خود را از دست میدهد. قبل از استفاده از قلممو، باید ذرات و موهای شل از روی آن تمیز شود برای انجام اینکار، لبه صاف قلم را به شدت و چندین بار با کف دست خود بزنید یا ان را تکان دهید، تا موهای جدا شده از قلم بیرون بریزد. پس از انجام این کار، قلمموی شما را برای استفاده بهتر از رنگ بر روی سطح و چسبیدن دانهها مو بر روی سطح جلوگیری می نماید. غلتکها: در رنگ آمیزی استخر استفاده از غلتکهای موهری دارای پرزهای کوتاه برای سطوح نسبتاً صاف مناسب نمی باشد. بنابراین برای سطوح زبر مانند دیواره های بتنی و آجر و یا مصالح سخت دیگر، باید از غلتکهای دارای پرزها بلندتر استفاده نمود. به همین منظور طول پرزها به زبری و تخلخل سطوح مورد استفاده بستگی دارد.

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *