نقاشی ساختمان در تهران

رنگ ساختمان-تهران-شهریار

رنگ ساختمان-تهران-شهریار

 

رنگ ساختمان-تهران-شهریار- رنگ های ساختمان در شهریار و کرجی جدید, رنگ نقاشی ساختمان در شهریار و کرج, رنگ ساختمان در شهریار و کرج مولتی کالر, رنگ سلولزی, اتحادیه نقاشان ساختمان در شهریار و کرج تهران, انواع رنگ برای نقاشی ساختمان در شهریار و کرج, انواع رنگ مولتی کالر, بهترین رنگ ساختمان در شهریار و کرجی,

این رنگ ها را برای موفق شدن در خانه بکار ببرید

رنگ ساختمان-تهران-شهریار

با اجرای این نکات در طراحی داخلی اتاق‌ها و فضای خانه‌تان به تاثیر معجزه آسای دکوراسیون در سلامت جسم و روح اعضای خانوادهتان پی خواهید برد و خواهید دید که اجرای این تکنیک‌ها و بهکارگیری رنگهای مناسب در بخشهای مختلف خانه تا چه حد میتواند میزان نشاط، عشق، شادی و دستیابی به موفقیتها را در جمع خانواده شما افزایش دهد.

 

از تکنیک رنگ چیزی شنیده‌اید؟

برای ایجاد تعادل و توازن در انرژی‌های منزل، بهترین و ساده‌ترین روش استفاده از تکنیک رنگ‌ها در خانه است. با استفاده از این تکنیک‌ها شما می‌توانید با مهار انرژی‌های منفی و تقویت انرژی‌های مثبت از تکنیک‌های فنگ‌شویی برای نزدیک‌شدن به خواسته‌ها و اهدافتان بهره بگیرید.

نقاشی ساختمان در شهریار
نقاشی ساختمان در شهریار

فضای دلنشین، زندگی بهتر

با اجرای تکنیک‌های فنگ‌شویی که یکی از قدیمی‌ترین فلسفه‌ها در چین باستان است می‌توانید فضای خانه را به دلنشین‌ترین و صمیمی‌ترین فضا برای زندگی تبدیل كنید. به این ترتیب اعضای خانواده شما با حضور در چنین فضایی که سرشار از انرژی‌های مثبت و متعادل است، می‌توانند شاهد بهبود کیفیت و شور و نشاط بیشتری در زندگی  خود باشند.

 

 

 

  1. چگونه شهرت و اعتبارتان را تقویت کنید؟

رنگ ساختمان-تهران-شهریار

تا پیش از دهه 1920 رنگ قرمز به عنوان یکی از رنگ‌های محبوب پسربچه‌های کوچک مورد توجه قرار می‌گرفت، اما بعد از آن به یکی از رنگ‌های مورد علاقه مردها برای نشان دادن احساسات و حتی خشم‌شان بدل شد. 10 سال بعد این رنگ به یکی از رنگ‌های محبوب و درخشان برای لباس‌ها و پیراهن‌های زنانه تبدیل شد؛ به گونه‌ای که در مدت زمانی کوتاه بیش از 30درصد از زنان آن روز لباس‌های خود را به رنگ قرمز انتخاب می‌کردند تا زیباتر به نظر برسند. رنگ قرمز یکی از رنگ‌های پرانرژی و باکیفیت است که استفاده از آن در آشپزخانه می‌تواند به تحریک اشتهای شما کمک کند و تاثیر بسیار خوبی بر اشتهای اعضای خانواده داشته باشد.

 

قرمز رنگ موفقیت

 

اگر در جست‌وجوی شهرت و اعتبار هستید بهتر است از رنگ قرمز برای رنگ‌آمیزی یکی از دیوارهای خانه استفاده کنید. تماشای این رنگ به شما کمک می‌کند تا انرژی بیشتری را به منظور افزایش شهرت، اعتبار و کامیابی در خانه جمع کنید و به این ترتیب پله‌های نردبان موفقیت را روز به روز پشت‌سر بگذارید.

رنگ ساختمان-تهران-شهریار

ورودی خانه را این رنگی کنید

رنگ ساختمان-تهران-شهریار

اگر نمی‌توانید یکی از دیوارهای خانه را به رنگ قرمز درآورید، می‌توانید یکی از رنگ‌های صورتی، زرشکی و آلبالویی را جایگزین قرمز کنید. حتی می‌توانید در ورودی خانه را به رنگ قرمز درآورید تا به این ترتیب به افزایش جذب انرژی‌های موفقیت و کامیابی خود کمک کنید. فقط فراموش نکنید دیوار ضلع جنوبی خانه، بهترین دیوار برای رنگ قرمز، انرژی آتش، است.

2- چگونه پولدار شوید؟

 رنگ ساختمان-تهران-شهریار

براساس مطالعات انجام شده 23درصد از مردان و زنانی که بالای 50 سال دارند علاقه زیادی به استفاده از رنگ سبز در طراحی و دکوراسیون خانه‌هایشان دارند و از میان افراد جوانتر تنها 14 درصد هستند که این رنگ را به عنوان رنگ مورد علاقه‌شان انتخاب می‌کنند، در حالی که انتخاب این رنگ می‌تواند تحول بزرگی در زندگی آنها ایجاد کند.

سبز رنگ تحول

انتخاب رنگ سبز برای دیوارهای منزل می‌تواند انتخاب خوبی برای تقویت انرژی چوب در خانه باشد. استفاده از رنگ سبز در این بخش نه‌تنها موجب افزایش میزان ثروت و رفاه اعضای خانواده می‌شود، بلکه به بهبود روابط خانوادگی نیز کمک می‌کند.

بهبود سلامت با فنگ‌شویی

افرادی که در ضلع شرقی خانه از ترکیب رنگی سبز استفاده کنند، می‌توانند ازتاثیرات این رنگ بر سلامت جسم و روحشان نیز بهره‌مند شوند. در صورتی که تغییر رنگ دیوار خانه به رنگ سبز برایتان دشوار است می‌توانید از  گیاهان سبز رنگ یا اشیای دکوری سبز در این ضلع از خانه‌تان استفاده کنید.

 

نقاش ساختمان در شهریار
نقاش ساختمان در شهریار

3- چگونه در شغل‌تان موفق‌تر شوید؟

 

رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است. بیش از 40درصد مردم در جهان این رنگ را دوست دارند و آن را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می‌کنند. این گروه از افراد، آبی را به دلیل خاصیت آرامش‌بخش بودنش می‌ستایند و همواره سعی می‌کنند وسایل و لباس‌های مورد نیازشان را به این رنگ تهیه کنند.

 

آبی، رنگ تمرکز

 

بهتر است برای رنگ‌آمیزی و دکوراسیون ضلع شمالی خانه از فاکتورهای مربوط به آب استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید دیوار این ضلع از خانه را به رنگ آبی در بیاورید یا در دکوراسیون این بخش از بلورهایی به رنگ آبی روشن استفاده کنید. با این روش علاوه بر آنکه می‌توانید به افزایش آرامش و ریلکسی اعضای خانواده‌تان کمک ‌کنید، می‌توانید میزان تمرکز آنها را برای جذب فرصت‌های شغلی بهتر و شرایط کاری مناسب‌تر افزایش دهید.

 

اراده‌تان را تقویت کنید

 

افرادی که از رنگ آبی در دکوراسیون خانه‌شان استفاده می‌کنند معمولا افرادی بااراده‌اند. این افراد به دلیل تماشای رنگ آبی در طول روز به طور خودآگاه و ناخودآگاه به افزایش اراده خود کمک می‌کنند و در عین حال می‌توانند با ایمان و اراده قوی برای تحقق آرزوها و برنامه‌هایی که پیش رو دارند گام بردارند.

 

 

 

4- چگونه هوش و دانش‌تان را افزایش دهید؟

 

رنگ زرد تقریبا جزء آخرین رنگ‌هایی است که مورد علاقه مردم قرار می‌گیرد. تقریبا می‌توان گفت کمتر از 5‌درصد از مردم به این رنگ علاقه دارند و از آن برای دکوراسیون خانه یا حتی رنگ پوشش خود استفاده می‌کنند.

 

زرد، رنگ درس خواندن

اگر دوست دارید از رنگ زرد در خانه خود استفاده کنید بهتر است آن را در ضلع جنوب‌غربی خانه به کار ببرید. لازم نیست حجم بزرگی از دیوار یا خانه را به این رنگ درآورید. تنها کافی است یک تابلو با طیف زرد یا یک دکور زردرنگ را در این زاویه از خانه قرار دهید تا به کمک آن از فواید حضور رنگ زرد در خانه بهره‌مند شوید. این رنگ موجب افزایش تحرک سلول‌های مغزی کودک میشود.

اتاق سالمندان را زرد کنید

 یکی دیگر از کاربردهای رنگ زرد خاصیت درمانی آن برای کاهش دردهای مفصلی و التهاب ناشی از بیماری روماتیسم است. سالمندانی که به این بیماری مبتلا هستند می‌توانند از رنگ زرد در دکوراسیون اتاقشان بیشتر استفاده کنند. آنها می‌توانند از پرده زرد، آباژور زردرنگ یا حتی کاشی‌هایی به رنگ زرد برای تزیین اتاق خود استفاده کنند.

5- چگونه فرزندانی خلاق تربیت کنید؟

 

 

افرادی که رنگ طوسی را در کنار رنگ سفید در دکوراسیون خانه خود استفاده می‌کنند افرادی مهربان و صلح‌طلب هستند. این افراد اراده‌ای قوی دارند و به دلیل تقویت انرژی فلز در خانه همواره در برابر مشکلات مانند کوه استوار و محکم هستند.

 

طوسی، رنگ خلاقیت

با انتخاب مبلمان طوسی یا کوسن‌هایی که در آن از طیف رنگی طوسی و طلایی استفاده شده، می‌توانید حس خلاقیت را در اعضای خانواده تقویت کنید. به این ترتیب می‌توانید کودکانی باهوش و خلاق تربیت کنید که به فکر نوآوری‌اند.

افزایش حس همنوع دوستی

,جزوه آموزشی در مورد نقاشی ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان در شهریاردر سال 95

,طرح های جدید در نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ طوسی برای دکوراسیون خانه بهتر است در ضلع غربی یا شمال غربی خانه صورت گیرد. شاید بهتر باشد از این رنگ در قسمت ورودی خانه به شرط آنکه در ضلع غربی یا شمال غربی خانه واقع است، استفاده کنید. افرادی که از این رنگ در دکوراسیون خانه‌شان استفاده می‌کنند، حس همنوع دوستی و کمک به دیگران را در میان افراد خانواده خود تقویت می‌کنند.

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *