نقاشی ساختمان تهران

نقاشي ساختمان حومه شهریار

نقاشي ساختمان حومه شهریار

 

 

  آشنایی با تاثیر مفید رنگ آبی در درمان بی‌خوابی

رنگ آبی دارای خاصیت آرامش بخشی، ضد اضطراب و تسکین دهنده سیستم اعصاب است از این رو در درمان بی‌خوابی مفید است

به گزارش ایرنا، دکتر’امیر رضا چمنی’ درزمینه تاثیر رنگ‌ها از نظر روانشناختی افزود: با توجه به این که برخی رنگ‌ها، خاصیت تحریک کنندگی و برخی رنگ‌ها آرامش‌بخش هستند، ترکیب رنگ‌ها در طبیعت به نحوی است که باعث ایجاد تعادل در روح و روان انسان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ‌برخی رنگ‌ها در طبیعت مانند رنگ‌های قرمز محرک و برخی رنگ‌های روشن مثل سبز و آبی به انسان آرامش می‌بخشند، به عبارتی رنگ‌های محرک با تاثیر بر روی بدن موجب افزایش ضربان قلب، فشار خون و نبض و تنفس می‌شوند و در مقابل رنگ‌های روشن موجب کاهش این موارد می‌شوند.

 

آشنایی با خواص و تاثیرات رنگ‌ها

نقاش ساختمان شهریار
نقاش ساختمان شهریار
چمنی گفت: رنگ سفید نماد پاکی و سمبل قداست است و با توجه به این که رنگ سفید، نشاط، سرور و پاکی را به همراه دارد، در احادیث زیادی به پوشیدن لباس سفید تاکید شده است.
وی افزود: رنگ زرد سمبل روشنایی،‌ فعالیت، ‌کار‌، تلاش‌ و ‌شادی آور و رنگ امید است، بنابراین توصیه می‌شود برای کودکان از لباس زرد استفاده شود.
این روانپزشک یادآور شد: ‌رنگ زرد از نظر درمانی، رنگ تحریک‌کننده ذهن، ‌هوش و سیستم اعصاب است و به دلیل خاصیت محرک و شادی‌آور آن در درمان بیماران افسرده، ‌بی‌حوصله و گوشه‌گیر استفاده می‌شود.
به گفته وی ‌رنگ سبز زیباترین رنگ‌هاست و به عنوان رنگ جوانی، سمبل رشد و نمو و علامت بهار است. این رنگ نمایشگر حیات و سرزندگی است. علاوه بر این از نظر درمانی نیز رنگی آرام بخش اعصاب و در رفع خستگی موثر است و از خاصیت ضد اضطرابی برخوردار است.

این روانپزشک افزود: بررسی‌ها نشان داده است رنگ سبز می‌تواند فشار خون‌، تنفس و ضربان قلب را کاهش دهد. بنابراین از این رنگ در رنگ‌آمیزی دیوار اتاق‌های عمل و لباس پرستاران بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استفاده می‌شود.

چمنی با بیان این که رنگ قرمز شادی آفرین، ‌نشاط آور، ‌نیروبخش و ‌اشتها آور است، افزود: این رنگ اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد ولی به دلیل تحریک کنندگی توصیه می‌شود افراد دارای مشکلات اعصاب و روان از آن پرهیز کنند.

اموزش بلکا در شهریار,کارخانه بلکا در شهریار,کاتالوگ بلکا در شهریار,طراحی بلکا در شهریار,

اهواز بلکا در شهریار,اموزش بلکا در شهریار,طرحهای بلکا در شهریار,انواع بلکا در شهریار,

وی خاطرنشان کرد:رنگ قرمز از بین رنگ‌ها، رنگ گرم تلقی می‌شود و در درمان بیماری‌های پوستی مثل مخملک از آن استفاده می‌شود.

برای کسب از سایت نقاشی ساختمان شهریار از مطالب زیر کمک بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *